10.

250 22 10
                                    

p.o.v Lucy
Ik word wakker door twee mensen die aan het schreeuwen zijn, wie doet dat nou om 8 uur 's ochtends?! Ik sta op en loop op het geschreeuw af. Je kon het al raden, Michael en Calum spelen FIFA. "YES IK GA WINNEN VAN JE!"
"ECHT NIET IK MAAK JE IN MIKE!"
"Ehm jongens?" Ze kijken meteen om.
"SHUT AUB UP! MENSEN PROBEREN HIER NOG TE SLAPEN"
"Sorry hoor Luus, we zijn hyper."
En dat zegt de jongen die normaal als laatste zn bed uit getrokken moet worden."  "Is wel waar." Lacht Calum.
Michael rolt met zijn ogen. "Als je het niet erg vind, wij gaan verder."
Ik loop naar de 'keuken' en zie Luke aan de tafel zitten met ontbijt. "Ey Lukey hoe gaat ie?" Geen reactie. Oh wacht ik zie het, hij heeft oortjes in. Ik trek de oortjes uit zn oren en hij kijkt op. "Oh hey Lucy had je niet horen binnen komen."   "Hoe wil je mij horen binnen komen en gedag tegen je zeggen als je oortjes in hebt."  "Niet dus.😁"
"Hoelang ben je al wakker?" "Sind Mike and Cal begonnen met spelen. En jij?"  "Zo'n 5 min door hun geschreeuw. Waar is Ash?"  "Die licht nog te slapen."  "Wut hoe kan hij hier doorheen slapen?!" En ik wijs naar de woonkamer.  "Geen idee, maar ik heb een idee om hem wakker te maken 😏"
"Ik luister..."

////////////////////////////////////////////////////
A/N
Haaii kort hoofdstuk i know, maar ik wou toch een update hebben. Hope you enjoyed! Tot de volgende keer
Jail begins in 1 day 😩😭😭😭😭😭😭
Byeeee

Twins ft. Michael CliffordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu