P.O.V Lucy
Die stem die ik nooit wou horen, hoor ik nu, die stem. UGH ik moet bijna kotsen. Je vraagt je zeker af welke stem nou, het is die stem van die bitch in de wc's, ken je d'r nog? Die fucker sloeg me in de wc's die ene keer toen de jongens een repetitie hadden. Zij en haar groepje denken dat ik het vrindinnetje van Michael ben, ze moesten eens weten. Ik loop gewoon door en doe alsof ik haar niet heb gehoord. Hopelijk vind ik de jongens snel, maar de mannen afdeling is natuurlijk weer op de 2e verdieping. Fijn. Ik zie de roltrappen en loop er naartoe. Gelukkig is niemand anders erop dus sprint ik naar boven. Ik zie Luke en ren naar hem toe. "Heey Luke, ik moet je wat vertellen." "Zeg het maar, wat is er?" "Eh ja, die bitch van de wc's die ene keer is er en ze heeft me gezien, ze wou me slaan maar ik rende naar boven." Vertel ik in een adem.
"Rustig maar als ze weer komt ben ik bij je, kom we zoeken de andere." "Okayy, volgens mij weet ik al waar Ashton is, volg mij." We lopen naar de bandana's en ja hoor daar staat mister Ashton bandana Irwin. "Heey Ash, kom je mee, die bitch die Lucy in elkaar sloeg weet dat we hier zijn en wilde Lucy nog een keer jn elkaar slaan."
"Omg we moeten hier weg, ik weet waar Cal is kom mee." En Ashon sleurt ons mee. We zien Calum staat bij de zonnebrillen en sleuren hem ook mee.
"Nu nog Michael, waar zou deze dude uithangen?" Vraagt Luke zich hardop af. "Ik denk dat ie bij de onesies is, kom we gaan daar kijken!" Schreeuw ik en sleur ze mee. En natuurlijk heb ik gelijk en staat Micke daar in een unicorn-onesie. Typisch Mickey. "Mickey kom mee, we hebben weinig tijd om het uit te leggen." En we sleuren Michael ook mee. (ze sleuren wel heel veel in dit stukje,lol xD) "Betaal jullie shizzle wat jullie hebben gepakt en kom dan naar de Starbucks." Zegt Luke tegen Ash, Cal en Mickey. "Okay we komen er zo aan."
"Latahh, we zien jullie zo."
We gaan de Starbucks binnen en bestellen wat. "Had jij niks gepakt om te kopen?" Vraag ik aan Luke. "Neeh niet echt, jij?" "Ik had wel een hempje gevonden maar die bitch kwam en ik had geen tijd om het te pakken want ik rende naar jullie toe." "Dat mens mag jou echt niet meer lastig vallen, elke keer als we buiten zijn; zal ik bij je zijn." Zegt Luke vastberanden. "Aww Luke dat hoeft echt niet hoor." "Jawel Luus ik en de jongens willen niet dat je gezondheid betast wordt door die heks." "Oke dan, als jullie het willen."
Op dat moment komen de andere er ook bij zitten, en natuurlijk niet op de normale manier. Ze komen springend en rennend de Starbucks binnen en bijna iedereen kijkt naar hun terwijl zij gwn lekker doorgaan en niet eens merken dat iedereen naar hun kijkt. Waarom ga ik om met deze stelletje kleuters. *zucht* Ze komen bij ons zitten en we kletsen wat en drinken onze koffie op. Als we klaar zijn betalen we en gaan naar buiten. "Jongens wat gaan we nu doen?" "Laten we maar naar huis gaan, en klaar maken voor morgen enzo (knol xD)." Zegt Ashton. Iedereen stemt in en we lopen terug naar de auto. Ashton rijdt, want hij heeft als enige zijn rijbewijs. "SHOTGUN!!! IK ZIT VOORIN!" Roep ik en ga in de bijrijdersstoel zitten. Ik hoor de andere zuchten en ik grinnik. "De volgende keer hoefen we niet doof hé." "Ja ik zal de volgende keer niet schreeuwen, Calum."~skip auto rit~
"Laten we allemaal eerst onze koffer inpakken, dan zijn we al klaar en hoef je morgen maar de puntjes op de i te zetten." Zeg ik en iedereen loopt naar boven. Als ik klaar ben plof ik op mn bed en ga naar twitter. Wow ik heb 500 nieuwe volgers. Als ik door mijn volgers scroll zie ik dat het bijna allemaal 5sos fam zijn. Ik ben ook in heel wat foto's getagt. Meestal zijn het positieve reacties maar er zitten ook negatieve bij. Ik negeer die gewoon, die mensen zijn gewoon jaloers en ze denken nogsteeds dat ik Michael's vriendin ben, wat ik niet ben want ik ben zijn bloedeigen tweelingzus. Ik sluit twitter af en loop naar de kamer van Michael. "Dude ben je klaar?"
In plaats van een antwoord hoor ik gesnik. Ik zie Mike op bed liggen en huilen. "He Mike wat is er?" Hij draait zich om en ik ga naast hem zitten. "Zeg op, waarom huil je?" "Ik zag net die tweets met haat over jou en het raakte mij heel erg." "Aww Mickey, trek er niks van aan dat doe ik ook, die mensen die dat sturen zijn gewoon jaloers." Michael's gezicht klaart op. "Echt?" "Echt." "Pinky swear!" "Wat jij wilt Mike. Laten we naar beneden gaan, de andere zullen al klaar zijn." "Kay kom we gaan." Beneden treffen we Aahton en Luke aan. "Waar is Cal-Pal?" "Die is inslaap gevallen." Beantwoord Ashton mijn vraag. "Laten we hem dan waker maken." zeg ik met een grijns op mijn gezicht. "O nee Lucy heeft een plan, wegwezen voor we het slachtoffer zijn!"
"Nee jongens stop, vul een emmer met water en pak een zak ijsklontjes." "Oke ik haal wel." Zegt Michael. Als Michael alle spullen heeft gehaalt leg ik het plan uit. "We gooien de emmer water over Cal's gezicht en de ijsklontjes in z'n broek. En ik film." "Je bent geniaal!" "Weet ik Luke, laten we gaan!" Ik pak mijn Iphone erbij en begin te filmen. "Gooi eerst de ijsklontjes in zijn shirt en dan de emmer water erover heen." "Okayyy." Ze gooien alles in en op hem en komen naast me staan. "Goed gedaan-" "AAAAAAAAAAHHHH!!!! WIE HEEFT DIT GEDAAN?!!?!" "Ehm jongens, we kunnen beter rennen!" We remnen de strap af nar de woonkamer maar er is daar geen uitgang meer, dus we zitten vast. Calum komt met de tuinslang de woonkamer binnen. "Oh nee Cal please, genade genade!" Roepen we tijgelijk maar het is te laat, we zijn helemaal doorweekt en de helft van de woonkamer is nat. Lekker dan, mogen we dat ook opruimen en shit. "Payback bithezz!" Roept Calum. "Nu we quite staan, laten we de zooi maar opruimen, we zijn daar wel een tijdje mee bezig." We ruimen alles op en ploffen op de bank. "Laten we maar slapen, we moeten morgen vroeg op."
Iedereen stemt in en we lopen naar onze slaapkamers. "Truste!" Roepen we tegelijk. En daarna lachen we en ik loop naar mijn bed. Ik doe mijn avindroutine en plof in bed. 'De tour komt steeds dichterbij' met dat in mijn hoofd val ik in slaap.£££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££
A/N
Haii weer een stukie klaar! Hopelijk vinden jullie het leuk. Ik ga morgen ochtend vroeg (heeeel vroeg) vertrekken naar Movie Prak Germany! Ik weet niet of ik daar in het hotel wifi heb, maar als er wifi is upload ik miss nog wel wat. En party in the U.S.Avsn Miley Cyrus is echt bae. I know het is oud maar het blijft leuk. Wat vinden jullie?
En ik had nog een vraagje; wat betekent A/N eigenlijk? Ik doe wel A/N's maar ik weet ni wat t betekent. Zet t in de commemts en dan zie ik jullie de volgende keer! Toedelsss 😘
JE LEEST
Twins ft. Michael Clifford
FanfictionLuciana; beter bekend als Lucy, is de tweeling van Michael Clifford. Niemand wist dat behalve Michael, Luke, Calum en Ashton. Maar ze werd gezien met Michael in de stad en haar hele leven veranderde. En krijgt Lucy gevoelens voor een van de jongens...