P.O.V. Lucy
Ik word wakker en denk gelijk; ik mag mee op tour!! Mijn droom komt eindelijk uit. Elke keer toen de jongens op tour gingen wou ik zooo graag dat ik meekon, maar dat mocht niet van het managment. Jammer. Maar nu! Eindelijk! Ik ben zo blij dat ik voor het eerst gelijk uit bed spring en een douche neem. Na 15 min ben ik klaar en zoek een outfit voor het shoppen bij elkaar. Uiteindelijk kies ik voor een donkerblauwe skinny jeans met een grijs topje waarop staat "don't go with the flow" , daarnaast zwarte sandaaltjes en een leuk armbandje. Mijn haar die ik in een knot en ik pak snel mijn Ray-Ban zonnenbril en mijn tas met mijn portemonee en alles. (A/N op de foto kun je haar outfit zien). Ik ben klaar om te gaan. De jongens zijn al wakker denk ik want ik hoor gelach uit de keuken. Ik loop voorzichtig de trap af, zosat ik kan horen wat ze zeggen. "Hahahaha Calum, je zit onder de bloem." Ze hebben Calum dus gepakt. Ik loop de keuken binnen en het eerste wat ik zie is dat Michael, Luke en Ashton op de grond liggen van het lachen en dat Calum er boos bij staat. Als ik Calum zie moet ik gelijk keihard lachen. "Hahaha Calum, je ziet er niet uit! Ga maar snel ff douchen dan kunnen we gaan." "Okay ik ga al." En hij vertrekt naar de badkamer. "Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?" Vraag ik lacherig. "We deden een zakje bloem in de haardroget van Calum en hij gebruikte hem dus en de gevolgen weet je." Zegt Ashton ook lacherig. "En het mooiste is... Ik heb ALLES opgenomen!" Schreeuwt Michael. "Nee toch! Laat zien!" Schreeuw ik. Altijd als we hyper en druk en opgewonden zijn, schreeuwen we naar elkaar ookal staan we niet eens op één meter afstand. We zijn raar, I know. Maar het is leuk, don't judge me. Calum komt net fris en fruitig naar beneden. "Oke, is iedereen klaar om te gaan-". "SHOPPEN?!" Maakt Michael me af. "Mike, je hoeft echt niet zo hard te schreeuwen hoor, we staan naast je." "Nou en ik vond het leuk." Ik begin te lachen. "Je kan nooit eens normaal doen hé?" "Nee."
"Daarom houden we van je." Iedereen moet lachen. "Oke guys laten we maar snel gaan!" Zeg ik en we vertekken. We stappen in de auto en rijden naar de stad. We zijn aangekomen en parkeren de auto en stappen uit. "Waar wil je als eerste heen?" Vraagt Ashton. "NAAR DE PRIMARK!!" "Nou dat is duidelijk." Lacht Calum. We lopen naar de Primark en ik loop gelijk naar de zomer kleding zoals shortjes, tanktops, hempjes enz. De jongens lopen naar de mannen afdeling. Ik zie een leuk hempje staan en loop er naar toe tot ik plots word geroepen... "Wat doe jij hier nou weer?!" Die stem, omg die stem, die heb ik een keer eerder gehoord, die stem die ik nooit meer wou horen, die hoor ik jammer genoeg nu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/N
Heey ppl! Ik weet het, ik weet het. Ik heb lang niet geupdated maar mijn excuses daarvoor. De laatste weken had ik het heel druk in verband met de citotoetsen enz. Maar al die shit is voorbij en de vakantie komt eraan. YEEAAH!! Dus dan kan ik vaker updaten. En nig iets; ik ben een nieuw boek begonnen, wees gerust dit boek gaat nog verder! Maar oke, het boek heet story of my life neem maar een kijkje op mn profiel :) het boek gaat over een meisje, Janice, ze woont al vanaf haar geboorte in een weeshuis, omdat- ja ze weet eigenlijk niet waarom, ze is 17 jaar oud, ze mag als ze 19 is op zichzelf wonen en vergeugt zich daar eigenlijk wel op. Eindelijk weg van het weeshuis en lekker alleen in je eigen huis. Maar als ze voor haar 19e geadopteerd word moet ze met degene die haar hebben geadopteerd. Maar ze word geadopteerd door iemand die ze NOOIT had verwacht.
Dit was de samenvatting ongeveer. Hopelijk vinden jullie het leuk en willen jullie het lezen. Okayy dan zie ik jullie dan weer de volgende keer. Stay beautiful. Byeeee!! <3
JE LEEST
Twins ft. Michael Clifford
FanfictionLuciana; beter bekend als Lucy, is de tweeling van Michael Clifford. Niemand wist dat behalve Michael, Luke, Calum en Ashton. Maar ze werd gezien met Michael in de stad en haar hele leven veranderde. En krijgt Lucy gevoelens voor een van de jongens...