4.

508 41 2
                                    

P.O.V. Lucy
Wat een snitches, wat heb ik haar óóit misdaan?! En nu denken ze ook nog dat ik Michael's vrindinnetje ben. Ze moesten eens weten, wat ik van Michael ben. En dan nog ook zeggen dat ie van haar is, Mickey wist niet eens van haar bestaan af; laat staan dat hij een relatie met d'r heeft. "Luus ben je er nog?" "Huh?" Ik schrik op van mijn gedachtes. "Ik zei: ik heb de dokter gebeld, hij komt eraan."
"Oh, oke Micke."
"Voel je je al wat beter?" Vraagt Luke bezorgd. Hij is altijd degene die het meest bezorgdst (idkhoejehetschrijft) is. "Ja het gaat wel maar ik ben nog een beetje duizelig." antwoord ik. "Oke, de dokter komt er zo aan. Ga maar ff liggen op de bank." zegt hij en schenkt me een glimlach, ik glimlach terug en ga liggen op de bank. "Ehm is Luciana Clifford hier?" Vraagt een mannenstem onzeker. "Ja ze is hier, ik ben trouwens Michael Clifford, tweelingbroer van Lucy." "Oke, gaan jullie maar even zitten, en dan onderzoek ik haar."
"Zo Lucy je bent klaar, je bent niet ernstig gewond, maar doe de komende week wel wat rustig aan." "Oke dank u." "Tot ziens!" "Doeg."
"Zo Luus gelukkig was het niet erg, dan zou ik die snitch echt helemaal wurgen en vermoorden." "Nou micke, gelukkig dat jullie binnenkwamen anders was ik er geweest." "Aaaaw wil mijn zusie een knuffel?" "Hihi mischien." "GROEPSHUG!" Schreeuwt Ashton. Binnen een paar seconden staan we alle 5 te knuffelen midden in hun kleedkamer. "Jongens de repetitie is klaar, jullie kunnen naar huis, en Lucy beterschap." zegt hun manager. "Dank u." "Kom we gaan jongens, deze bank ligt niet echt comfortabel." ze barsten alle 4 in lachen uit. "Kom jongens, konining Luciana heeft een luxere bed nodig." zegt Calum met een bekakt stemmetje. "Laten we nou maar ga-haan!" "Oke oke Luus rustig, we gaan al." We komen na 15 min rijden aan bij ons huis -ja ik woon samen met deze 4 dorks- ik snel meteen naar boven en ga douchen en kleed me om. "Yo Luus, kom je nog? Ik moet; ik bedoel wij moeten je wat vertellen!" "Ja ik kom eraan!" Wat hebben ze te zeggen? Daar kom ik maar op een manier achter, naar beneden gaan!

**************************************************************************
A/N
Ff snelle update, heb het best druk met school. We moeten onze musical leren, daarnaast nog ook huiswerk en nog veel meer en ik denk dat ik slaap tekort heb dus ik ga in het weekeend maar lekker uitslapen. Zet in de rea wat je ervan vond. En ik heb nog een vraagje, zouden jullie het leuk vinden als ik de cast van dit verhaal ff helemaal voorstel met karakters, hobby's enz? Dit was het voor nu zie jullie bij de volgende upie (die sneller komt dan deze)! Doeiii pinguïn stay beautiful

Twins ft. Michael CliffordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu