P.O.V. Lucy
We zijn aangekomen en we stappen de auto uit. "Dat word dan 15 euro" zegt de chauffeur. "Ashton betaal jij, ik heb geen geld bij me." Zegt dit keer Michael. "Okay, ik neem de verantwoordelijkheid wel weer op me." zucht Ashton.
"Haha, Ash maak je geen zorgen, de volgende keer betaal ik wel!" Schreeuwt Calum in mijn oor.
"Hey Cal, je hoeft me niet doof te maken ofzo hoor!" Schreeuw ik terug.
"Hé ja je moet inderdaad niet doof worden, anders kan je onze -hij wijst naar zichzelf en de andere jongens- prachtige stemmen niet meer horen!"
"Ha ha ha, heel grappig Cal,-"
"Hey komen jullie nog?!" Schreeuwt Luke dit keer in mijn andere oor.
"GVD Luke ik sta naast je! Je hoeft echt niet te schreeuwen!" Schreeuw ik terug.
"Ja weet ik maar het is leuk om jou boos te zien." Zegt hij dit keer normaal waardoor ik moet blozen. "Oke kom we moeten wel optijd zijn voor de repetitie!" Zeg ik snel.
We lopen met zijn allen naar de studio. Terwijl de jongens nummers aan het oefenen zijn, besluit ik rond te kijken in het gebouw. Ik moet ook nog naar de wc. Gelukkig loop ik er net langs, maar wat er daar binnen gebeurt is niet wat ik had verwacht...P.O.V. Luke
We zijn net klaar met repeteren als ik opmerk dat Lucy er niet is. "Hey jongens weet iemand waar Lucy is?"
"Ik heb geen idee eigenlijk." zegt Michael. "We moeten haar zoeken!" roep ik.
"Rustig Luke ze is vast naar de wc ofzo, ze komt zo weer terug." Zegt Calum geruststellend maar ik word er niet bepaald rustig van. "Ze blijft toch niet zo lang op de wc?!" Ik raak nu helemaal in paniek. "Luke alsjeblieft rustig, we vinden haar wel." Fluister Michael in mijn oor waar ik een klein beetje rustiger word. "Oke we stellen ons op in 2 teams. Calum en Ashton en ik en Michael. Wij gaan richting de wc's en jullie de kleedkamers."
"Oke we zien julie over 30 minuten." zegt Ashton en ze vetrekken.
"Laten we ook gaan." Michael trekt me mee richting de wc's. "Ehm Mickey, we moeten dan wel de meisjes wc in he."
"Ja dat weet ik Luke maar er is toch niemand daar dus we kunnen gewoon naar binnen." "Oke." zeg ik dan maar.
We lopen de wc binnen en geloven niet wat we zien.______________________________________________________
A/N
Heyhey peeps! Zo weer een hoofdstukje online! Mijn hegtingen zijn woensdag geknipt. Ik dacht dat het pijn zou doen maar ik voelde echt totaal niks!
Ps cliffhanger...(dit hoofdstuk)
Ik zie jullie de volgende keer en tot dan
Stay beautiful! Doeiii
JE LEEST
Twins ft. Michael Clifford
FanfictionLuciana; beter bekend als Lucy, is de tweeling van Michael Clifford. Niemand wist dat behalve Michael, Luke, Calum en Ashton. Maar ze werd gezien met Michael in de stad en haar hele leven veranderde. En krijgt Lucy gevoelens voor een van de jongens...