Müdürün uzattığı içkiye baktım.
"B-ben içmesem daha iyi, içince çok konuşurum ve baya bir saçmalarım da"
"Pekala zorlamayacağım"
Diyerek elindeki içki bardağını kenara koydu."Burası çok güzel eminim çok pahalıdır."
Dedim etrafı incelerken
"Burası kız kardeşimin yeri"
"Vay canına! Kız kardeşinin bir restoranı mı var ?"
Dedim şaşkınca"Bir tane değil bir çok yerde şubeleri var ünlü bir aşçı...Bae Joo Hyun"
Hızla jaehyun'a baktım.
"Bae Joo Hyun senin kız kardeşin mi !?""Ablam desem daha doğru olur"
"Aman tanrım! Yemek yapma becerilerimi ben onun videolarını izleyerek öğrendim. Birkaç soru sorabilir miyim ?..Çok az"
Dedim gülerek"Pekala sor bakalım"
"Gerçekte de beyaz tenli mi ? Hayır yani ekranlarda o kadar beyaz duruyor ki insan ister istemez şaşırıyor. Peki normalde sıcak kanlı mı yoksa sert bir mi ? Ona İrene lakabını yemek yapmayı öğrendiği şefinin verdiği doğru mu ? İyi anlaşıyor musunuz ? Ablan olmasıyla gurur duyuyor musun ? Evde sana o harikulade yemeklerinden yapıyor m-"
Jaehyun'un ağzıma kenardaki ekmeği sokuşturmasıyla susmak zorunda kaldım.Şaşkınca ona bakarken güldü.
"Sus ve nefes al"
Ekmeği ısırıp kalanını masaya koydum iyice çiğnedikten sonra su yardımıyla yuttum."Ben çok konuştuysan özür dilerim onu gerçekten çok seviyorum"
"Konuşurken çok güzel oluyorsun"
Demesiyle ona baktım."Selam!"
Yan tarafa bakınca jimin'le yuju'yu gördüm. Bunların burda ne işi var ? Yuju gülerek yanımıza geldi."Rose sabah ki saçma hareketlerim yüzünden özür dilerim biraz fazla çıkıştım"
"Önemli değil"
Diyerek hafif tebessüm ettim."Bizde oturabilir miyiz ?"
Dedi yuju
"Aslında biz yanlız yiyordu-"
Yuju oturunca jaehyun susmak zorunda kaldı gülerek yuju'ya baktı.
"Tabii oturun"
Jimin jaehyun'un hemen yanına oturdu.Derin bir nefes aldım.
"O kadar restorant varken şansa bak aynı yerdeyiz"
Dedi jaehyun gülerek
"Evet buranın yemeklerini sevgili kocişim çok seviyor bende buranın aşcısıyla konuşmaya geldim ondan özel dersler almak istiyorum."
Dedi YujuJimin buranın yemeklerini değil -benim yaptığım- buranın yemeklerini seviyordu. Aklıma gelen şeyle yüzümde hafif bir tebessüm oluştu.
5 Yıl Önce:
"Rose çok açım!"
"Bekle az kaldı"
Jimin arkamdan gelip kollarını belime sardı.
"Ne yapıyorsun ?"
Dedi boynumu öperek"Jimin uslu dur"
"Ama neden yaa ?"
"Yoksa yaptığım gimbapı yiyemezsin"
Jimin hızla benden ayrılıp hazır ola geçti."Tamam komutanım!"
Gülerek dirseğimi jimin'in karnına vurdum yavaşça
"Yine mi o kızı izliyorsun ?"
Dedi
"Evet, ünlü aşçı Bae Joo Hyun onun sayesinde sen bu kadar güzel yemekler yiyorsun"Jimin kollarını tekrar belime sardı.
"Alakası bile yok benim karımın
marifeti o"
"Jimin"
Dedim jimin kafasını omzuma koydu."Hmm"
"İlerde çok paramız olursa bu kadından özel dersler alabilir miyim ?"
"Tabii ki alabilirsin hatta kadını bile eve alabilirsin aşçı olarak"
Koluna vurdum."Abartma salak"
Jimin dudaklarıma yaklaşırken kenardaki salatalığı ağzına tıkıştırdım.
"İçerde uslu uslu otur"
"Off!"
Jimin gidince güldüm ve tabletteki video'ya döndüm.
"...son olarak tabağınızı süsleyerek servis edebilirsiniz!"Günümüz:
Jimin'le göz göze gelince başka tarafa döndüm.
"Nerde kalmıştık Rose ?...heh hatırladım. O zaman bir gün o güzel yemeklerini tatmak isterim"
Gülümsedim"Tabii boş olduğumuz bir gün ayarlarız"
Jimin'e baktığımda sinirle ellerini sıktığını gördüm.
"Sevgilim bende özel derslerden sonra sana çok güzel yemekler yapacağı-"
Jimin sinirle masadan kalkıp gitti.Arkasından bakarken jaehyun'un elimi tutmasıyla hızla ona döndüm.
"O herif...Park Jimin denen herif, seni rahatsız mı ediyor ?"
"Hayır, hayır rahatsız etmiyor neden rahatsız etsin ki ? Onu tanımıyorum bile sadece evlendirmeye çalıştığım bir müşterim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~STİLL WANT YOU~
Fiksi Penggemar"Aşk rüzgâr gibidir, onu göremezsin ama hissedebilirsin..." -Jirose