~2 YIL SONRA~
Oturduğum sandalyeden kalktım.
"Bayan Bae benim ki bitti"
Bae joo hyun yanıma gelip yaptığım yemeğe baktı.
"Süsleme tarzın hoşuma gitti"
Dedi, kenardaki çatalı alarak tadımlık aldı."Aman tanrım! Harikulade, senin bu kursa bile gelmene gerek yok sen harika yemekler yapıyorsun"
Gülümsedim
"Bu kursa gelmek benim hayalimdi"
Diyerek güldüm.Elini koluma koydu gülerek okşadı.
"Hayallerinin peşinden koşup onu gerçekleştirmen ne masar hoş"
Dedi, gülmemle gitti."Evet dersimiz burda bitmiştir iyi günler"
Bayan Bae çıkınca bende kullandığım eşyalarımı yıkayarak yerlerine yerleştirdim.Önlüğümü çıkarıp astım topladığım saçlarımı da açarak kenardan aldığım çantamla birlikte bende çıktım.
"Sevgilim!"
Sesin geldiği tarafa döndüm jimin ve ikizleri görünce koşarak yanlarına gittim.Seo jun ve seo ah'ı öptükten sonra jimin dudaklarıma yapıştı. Ondan ayrılıp çocukları işaret ettim.
"Bebek onlar daha birşey olmaz asıl onlar büyüyünce böyle şeyler yapamayacağız o yüzden bu zamanların kıymetini bilmemiz gerek"
"Jimin konu terbiyesizce şeyler olunca o kadar mantıklı konuşuyorsun ki seninle hemen yatasım geliyor"
Jimin sırıttı
"İkizleri Lisa'ya bırakabilirim"
Diyince koluna vurdum."Abartma"
Diyerek seo ah'ı kucağından aldım.
"Babayla ne yaptınız bakalım ?"
Dedim gülerek
"Hiçbirşey sadece oturduk"
Dedi jiminJimin'i durdurup seo jun'un yüzüne baktım. Yüzündeki ruj izlerini yeni fark etmiştim.
"Jimin yine parka mı gittin ?"
Dedim"Evet sevgilim, çocuk dediğin başka nerde oynar"
"Yaa salak mısın ? O pis yellozlar sana yılışmak için çocuklarımı kullandılar dimi ?""Yoo"
Dedi, hızla kucağındaki seo jun'u alarak ikizleri bebek arabasına koydum. Bebek arabasının yanına çökerek kenardan aldığım ıslak mendille seo jun'un yüzünü silmeye başladım."Annecim hep senin gereksiz yakışıklılığı olan baban yüzünden seni bu hale getirdiler dimi ?"
Jimin yanıma çöküp çıkarttığı mendille seo jun'un yüzünü silmeye başladı."Sevgilim yemin ederim gitsinler diye yapmadığım şey kalmadı kızıma sor"
Seo ah'a dönünce gülümsedi o gülünce bizde güldük. Seo jun'un yüzünü silme işim bittikten sonra hızla yürümeye başladım."Bende seni seviyorum Rose!"
Diye bağırdı jimin arkamdan, onun bu haline güldüm.
"Yaa Rose beklesene!"
Jimin koşarak yanıma gelip elini belime koydu.•••••
Kafeye girerek hızla önüme önlüğümü geçirdim. Jimin çocukları bebek koltuğuna bırakıp yanıma geldi.
"Cidden şu cafede çalışmak zorunda mısın ?"
"Evet jimin hayalim bu benim, şirin bir kafe işletmek"
"Şirin bir ben varım, benim üstümde çalışabilirsin mesela""Ahmak!"
Dedim ve koluna vurdum.
"Acıdı"
Diyerek çocukların yanına gitti. Onun bu haline güldüm.Kapı açılınca o tarafa döndüm.
"Hoşgeldiniz"
İki çift bir masaya oturunca personel odasından Lisa çıktı."Lisa iyi ki kafeyi sana emanet ettim! Nerdesin sen ?!"
"Uyuya kalmışım"
Dedi, göz devirerek gelen müşterleri işaret ettim o da koşarak gitti.Bir süre sonra hava kararınca diğerlerine döndüm.
"Hadi bizimkiler gelir şimdi"
Dedim, hepsi beni onaylayınca tüm masaları birleştirdik.Lisa mutfaktan yaptığımız yemekleri masaya dizerken bende kapıdaki açık yazısını kapalıyla değiştirdim.
Kısa sürede jennie unnim, yoongi oppa minik bebekleri min sung, jin oppa, jisoo unni çocukları Ju ho ve jungkook geldi.
Hepsi oturunca eksik birşey varmı diye baktım. Eksik birşey göremeyince jimin'in yanına oturdum. Elime bir kaşık aldım ve bir tabakta çorba alarak hem bizimkilerin sohbetini dinliyor hemde çocukları yediriyordum.
Seo ah yemeyince sinirle çorbayı masaya bıraktım. Bu çocuk neden böyle ya !? Jimin seo ah'ı kucağına alınca sustu.
"Güzel kızım anneyi neden üzüyorsun ?"
Dedi jimin, seo ah gülünce bende güldüm.Önümdeki çorbanın birini jimin'e uzattım.
"Bunu ona yedir sabah birşey yemedi."
Jimin beni onaylayınca seo jun'u yedirmeye başladım.
"Ya siz çok güzel aile oldunuz!"
Dedi Jisoo unni, dediğiyle gülümsedim"Açıkcası jimin oppa üzgünüm ama zamanında Rose'nin cidden jaehyun'u seçmesini çok istemiştim seçsin diye de çok uğraştım ama iyi ki onca bağırmama rağmen seni seçmiş"
Hepimiz gülmeye başladık.Jimin'de güldü.
"Tabii beni seçecek biz birbirimize aidiz"
Diyince ona döndüm o da hızla dudaklarıma öptü. Yakışıklı ahmak!~SON~
-Rose_are_moon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~STİLL WANT YOU~
Hayran Kurgu"Aşk rüzgâr gibidir, onu göremezsin ama hissedebilirsin..." -Jirose