Minule jste četli....
Rozběhli jsme k poklopu. A v tu dobu pískot přestal. "To je divný." Vylezli jsme a čekal nás pohled na....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Co se to stalo?" zeptala se zděšeně Natka s Luckou. A já koukl na Jamese, kterému se hromadily slzy v očích."Celé město je v troskách, celé Tokio je bez existence.." spadl na zem. "Není to tvoje vina.. To se zpraví." uklidňoval ho Justin.
Celé město vypadá jako by se zastavilo, lidé stojí, sedí nebo leží. Ale nemůžou se hnout.
"Žijou ještě?" zeptala se Natka. "Dalo by se říct, že ne. Jsou jako kámen. Nemůžou hýbat žádnou končetinou. Udělal to přístroj kterej mají..." nedořekl to. "Myslíš nás?" zasmála se parta za náma. To snad ne...
To je druhá skupina MooNs..
"Co jste to udělali??" chytl jsem jednoho z nich za triko. Akorát jsem si neuvědomil, že to je velitel té skupiny. "Máš kuráž na mě vůbec sáhnout? Fajn. Máš první varování, příště tě rozmetám na prach." zakřenil se.
Je mi z nich špatně. Takoví lidí by si zasloužili zemřít, teď hned.
Pustil jsem ho. A on taky udělal krok dozadu. "Zastavili jsme město. Teď máme jistotu, že přístroj sestrojený ním funguje." usmál se a ukázal na kluka s maskou. ( obrázek nahoře )
"Ty hajzle! Víš co tímhle můžeš způsobit?" začal na něho řvát Justin a postavil se ke mě. "Vím"
Co se asi může stát?
"Z mrtvých lidí si své démony můžeš udělat. Ale s kamenů?? To nefunguje." ušklíbl se Justin. "Chci ovládnout celý svět, chci aby byl jen můj!! To jestli tady budou kameny nebo démoni mě absolutně nezajímá. O to už se postaráte vy!"
Proč nic z jeho vysvětlování nechápu? Jak a proč chce ovládnout celý svět?????
"My? Proč my?" přidala se do konverzace i Lucka s Natkou. "Na vás je. Jestli zachráníte svět. Na nás jestli ho zničíme. A myslím si, že dnes prohrajete na plné čáře." řekl kluk jménem, pokud si dobře pamatuju Tsumugi.
"Hned když zmáčkneme tohle tlačítko tak z několik miliard lidí na světě zbyde 13."
Ne!
"Dej tu ruku od toho ovladače. Nevíš co děláš!" zařval na něho James. Ale v tu chvíli už velitel MooNs zmáčkl tlačítko. A hodil nám telefon.
Byla tam mapa kde bylo ukázáno kolik obyvatelů obývá zdejší stát.
Jenomže měli pravdu my prohrajeme. Čísla se opravdu zmenšovala. A opravdu v některých státech byla nula.
Myslel jsem, že se zhroutím na místě. Ovšem..
"Hele.." začala se naše skupina smát. "Co?" podívali se na nás šokovaně. "Proč v Japonsku svítí 20. A proč ve Francii, Německu, Rusku, Itálii a Česku 10." začali jsme se smát. A oni začali rudnout na místě.
"Demo!" začali řvát na toho kluka s maskou. "Říkal jsi, že zmizí všichni! Tak???" velitel se na něho naštval. "Nastavil jsem to tak jak jsi chtěl nevím co se pokazilo."
ČTEŠ
𝐏𝐚́𝐫 𝐜̌𝐞𝐫𝐧𝐲́𝐜𝐡 𝐫𝐮̊𝐳̌𝐢.. 🖤🥀
Mystery / Thriller'Den temný jako noc, kapky deště stékaly po mém deštníku.. Na silnici ticho.. Nebyl slyšet smích lidí, žádné protijedoucí auta.. Bylo to jako na hřbitově.. Pak přišel on a změnil mi život..' ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~