Vyvolal jsem ho..
Jak se to mohlo stát.
"Zdravím." pousmál se. "A-Ahoj." zakoktal jsem.
Bílé vlasy má. Má bledě šedé oči..
"Tak co potřebuješ?" zeptal se. Tyvole co mám říct, že jsem ho vyvolal omylem? Nebo?
"No to se stalo omylem.. Já tě nechtěl vyrušit." rychle jsem vzpomínal jaké to byli slova aby zmizel. Jenomže já a moje paměť...
"Si děláš srandu?" Naštval se... Ne..
"Já se omlouvám, učím se jak využívat schopnost a jaksi jsem jednu využil a v tom jste se objevil vy." třepal jsem se pod dekou.
"To jde vidět. Vypadáš jak fackovací panák." zasmál se arogantně. "Když už tu jsem tak si popovídáme." přešel ke dveřím které zamknul. Já se bojím..
Mám důvod?
~~~~~~~~~~~~~~~~~Pov. Lucka
Když přišel Azuma a Demo k nám. Řekli, že Tom
si šel lehnout tak jsme kývli a plánováli co dál.James : Tak teďka když jsme o 3 členy silnější. Musíme se opět rozdělit. Tentokrát nechám skupinu MooNs na pokoji. Ale pojedeme přezkoumat poslední státy.
Natka : Můžu zase do Francie?
Justin : Ne tam už nikdo není.
Natka : Ale nestihla jsem si tam nic koupit.
James : Nati prosimtě...Natka je fakt skvělá. Já se sní poseru asi.
Justin : Navíc právě ty Nati, Luci a Shoyo pojedete teďka spolu. A ještě s Tomem.
Lucka : S Tomem? Neměl by se šetřit?
Azuma : Však sami všichni víte, že teďka má bič síly než předtím. On to zvládne. A kdyby něco má tam při sobě dvě skvělé doktorky.Tak to mi polichotil.
Laky : A co my ostatní?
James : No protože ti čtyři pojedou do Česka. Tak ty a Demo pojedete do Ruska. Akane a Alex pojedou do Německa. A Azuma, já a Justin do Itálie. A Japonsko si necháme na poslední společnou práci.Všichni jsme kývli.
Pak jsem zatáhla Jamese a Natku na stranu.
Lucka : Hele, není lepší aby dostal Tom do skupiny někoho kdo je více zdatný. My sice pomůžeme když se mu něco stane. Ale jinak toho moc nenaděláme.
James : Neboj se Luci. Dostanete každý svou pistol pro obranu. Aspoň tak můžete pomoct.
Natka : Neumím mířit..Ne asi.
Lucka : Taky ne.
James : Dobře... Tak..Přemýšlel..
James : Teď je Pondělí. A odjíždíme příští týden ve středu. Choďte ke mě na trénink. Naučím vás střílet a vyhýbat se ránám nepřítele.
Natka a Lucka : Dobře.Odsouhlasili jsme.
Pov. Tom
Seděl na posteli a čekal co řekne. "Jsi první člověk co mě dostal." usmál se. "Dostal? Já tě nedostal. Já jsem jen jaksi tě vytvořil asi nebo..." nedořekl jsem to. Hned mě přerušil.
"Ano, ano. Tohle ti řekl Azuma. Ale je to jinak." sedl si pod deku vedle mě. "Jak znáš jeho jméno?" zděsil jsem se. "Znám, všechna jména na světě. Spíš znal jsem." zasmál se.
"Jak to teda je?" zeptal jsem se abych se nedozvěděl, něco co nechci.
"Kvuli dané látce jsem se neobjevil. Jenom mě to přinutilo být tvým druhým já. Azuma ti dával 'léky' které mě měli přivolat. On věděl dobře co dělá. A chtěl mě dostat na vaší stranu." řekl.
Huh??
"Nechceš, ale nikomu ublížit, že ne?" zeptal jsem se. "Nechci ublížit nikomu z vašeho týmu. Ostatním, ale ano. A hned jak to bude možný chci zabít velitele MooNs." schoval úsměv.
Upřímně? Trochu jsem si oddychl.
Na chvíli bylo ticho.. A pak.. "Jak to, že ti bije tak rychle srdce?" cožeeeeeeeeeeeee
Jak může vědět, že mi bije rychle srdce?
"Jak to víš?" postavil jsem se před postel. A udělal krok dozadu. "Jsem démon a můžu být na více místech. Ale to, že slyším tvůj tlukot srdce, nemá s tím nic společného. Jsi můj pan a já mám kontrolovat tvůj stav. Mám ti říkat kdy si máš odpočinout, jak bys měl bojovat atd."
Dobře začínám být víc v klidu. Nevypadá to, že by byl až tak zlý.
"Tome! Jdeme dovnitř." řekl za dveřmi James. Sakra. Rychle jsem otevřel zamčené dveře. A udělal kroky dozadu. "Chtěl jsme ti říct, že..." zasekl svou odpověď.
"Ghost!" zařval James. A moje druhé já zmizelo. Takže to bylo to slovo!
"Takže už se ti ho podařilo vyvolat? Jaký je?" usmál se. "Docela dobrý. Musím si na něho zvyknout. Řekl mi vše co jsem sis měl vědět." Řekl jsem jim.
Najednou jsem slyšel. "Už? No dobře kdykoliv budeš potřebovat řekni si. A vyvolat mě umíš. Adios." Slyšel jsem v hlavě.
"Dobře." vydechl jsem. "Co dobře?" zeptala se zmateně Natka a Lucka které byli hned za Jamesem. "Ale to nic. Už mi hrabe." zasmál jsem se.
Pak mu řekli plán, sice já už tak nějak věděl. Ale jsem rád, že mi řekli podrobnosti.
Pak zase odešli a já si konečně mohl zdřímnout. "Dobrou." slyšel jsem v hlavě.
Na to si budu dlouho zvykat.
"Dobrou"
Nová kapitola je tady..
Omlouvám, se dneska tahle kapitola je taková zvláštní, ale doufám že tk bude lepší.. Brzy.. Xdd
Tak co se asi bude dít dál?
To se dozvíte zítra mějte se hezky Papa! ❤
ČTEŠ
𝐏𝐚́𝐫 𝐜̌𝐞𝐫𝐧𝐲́𝐜𝐡 𝐫𝐮̊𝐳̌𝐢.. 🖤🥀
Mystery / Thriller'Den temný jako noc, kapky deště stékaly po mém deštníku.. Na silnici ticho.. Nebyl slyšet smích lidí, žádné protijedoucí auta.. Bylo to jako na hřbitově.. Pak přišel on a změnil mi život..' ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~