Pov. Tom
Spadl jsem o patro níž.
Vyšlo to?
Necítím žádný tlak..
Daichi : Ahoj.
Tak teď jsem se lekl.
Tom : Já to zvládl, jinak ahoj.
Zaradoval jsem se.
Daichi : Jak si to udělal?
Tom : No víš už jsem jednoho takového démona měl a sice teď nwm kde je, ale věděl jsem jak tě vyvolat.Řekl jsem.
Daichi : Děkuju.
Moc toho nepovídá teda.
Miky : Mimochodem já jsem tady.
Ušklíbl se Miky.
Tom : Kaj si byl tyvole?
Miky : Stratil jsem se.Bože já ho asi zabiju.
Miky : Jdu najít ostatní.
Hlavně ať se zase neztratí.
Daichi : Co se děje? Proč jsme tady?
Tom : Tým MooNs jakby zničili svět. Kvůli nim zmizeli obyvatelé planety. A tak my tým Roses se snažíme v téhle dimenzi najít konečně něco čím vrátíme všechny na zem.
Daichi : Počkej, MooNs a Roses?A jo sakra. Já vlastně zapomněl. Asi je nebude mít v lásce. Když ho zabili co?
Daichi : Kolik ti je?
Tom : 16
Daichi : Mě je taky 16.. Nebo bylo do té ještě když jsem byl mezi živýma.
Tom : Je mi líto co se stalo. Ale-Najednou jsem slyšel řev ze dvou stran.
Na jedné : Lucka, Akane a Justin.
Z druhé : Miky, velitel a James.
"Jsme tady!!" achjo. "Kdo to je?" zeptala se Lucka. "Daichi." usmál jsem se.
On se moc neusmíval spíš mi připadalo, že se mu tady nelíbí.
"Běž od něho. On musí jít zpátky odkud přišel." řekl velitel a on a James se přibližovali k němu a on měl hrůzu v očích.
"Ne!" stoupl jsem si před něho. "Co to děláš?" koukl na mě. "Vidíš já ti říkal, že ho nebude chtít dát pryč ty debile." řval James na velitele.
"Počkat co se tady děje?" zeptal se Akane. A tak James začal vysvětlovat.
Když už to bylo vše tak se zase začalo řvát..
"Tome! Běž od něho! Kdo ví co je zač." řekla Lucka. Už i Lucka...
"Nedám vám šanci ho zase zabít." řekl jsem. "To nemusíš dělat." řekl smutně. "Musím, hele! Každý udělal v životě několik špatných věcí, ale! Nic si neudělal, dal si jen šéfovi Dead Apple. A ty jsi to nevěděl." řekl jsem.
ČTEŠ
𝐏𝐚́𝐫 𝐜̌𝐞𝐫𝐧𝐲́𝐜𝐡 𝐫𝐮̊𝐳̌𝐢.. 🖤🥀
Mystery / Thriller'Den temný jako noc, kapky deště stékaly po mém deštníku.. Na silnici ticho.. Nebyl slyšet smích lidí, žádné protijedoucí auta.. Bylo to jako na hřbitově.. Pak přišel on a změnil mi život..' ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~