Pov. Natka
Byla jsem v autě a jeli jsme do Francie. Jestli mám říct pravdu jsem ráda že jedu. Chtěla jsem tam jet jak by byly prázdniny.
Akorát když teďka zmizelo 99% lidí tak už prázdniny jsou jak by teď.
"Za jak dlouho tam budeme?" ptal se ospale Akane který se vzbudil. "Za pár hodin." křikl Laky. Achjo ještě daleko.
"Nati?" sedl si ke mě Akane. "No?" koukl jsem na něho. "Myslíš? Že by šel semnou jeden člověk na rande?" podíval se na mě. "Jasně, že jo. Si fajn." usmála jsem se na něho.
"Jenomže já nevím jak mu to říct.. Nemáš nějakou radu?" zeptal se zmateně a já se usmála. "Je vtipný, že se dospělý kluk baví o takových věcech se středoškolačkou." zasmála jsem se. Ale viděla jsem, že chuť smát se asi nemá.
No jo zase ty mé blbé rady.
"No nic. Zkus mu teďka zavolat. Teda pokud to nejsem já nebo Laky." řekla jsem a on zakroutil hlavou. Ještě že tak.
Nic proti, ale kluci jako je Akane mě nelákají.
"Tak zkus tomu člověkovi zavolat. A pak mu to říct i do očí." usmála jsem se a on vytáhl telefon. Zajímalo by mě kdo to je.
"Ahoj, jak ti je?" pozdravil. Jenomže když jsem slyšela hlas na druhé straně telefonu měla jsem mrtvici. Ne-.
"Ahoj, Akane. Jde to, odpočívám a čekám na Jamese." byl to Tom. Neříkej mi, že-
Přece jediný kdo se hodí k Tomovi je James.
Opět promiň Akane xd.
"A co ty? Proč voláš? Otravuje tě tam někdo? Natka?" zasmál se.
Já mu dám vole.
"Ne vše v pohodě. Jen jsem se chtěl na něco zeptat." řekl. Sakra tohle jsem posrala. 🤦♀️
Kdybych věděla, že jde o Toma tak...
"Povídej.." doufám, že Tom odmítne. "Tak nějak mě napadlo. Za 3 dny se vracím se svou skupinou. A, že bych tě někde pozval pokud nemáš problém." no řekl to docela mile.
Sakra.
"Hm, pokud budu dobrej a nebudu na smrtelné posteli tak klidně. Nemám problém." zasmál se.
Ne- Tome! Ty jsi idiot..
"Fajn pak ti dám ještě vědět." řekl a položil to. "Tak super, souhlasil díky Nati." no to je paráda... "Ehm, nemáš zač." usmála jsem se a on šel za Lakym.
Doprdele.. Musím se ještě někdy spojit s Tomem a zeptat se jaké to je mezi ním a Jamesem.
Protože jsem myslel, že je naděje že ti dva.
Ale taky je možný že jim to dvoum nesedne.
Uvidíme...
ČTEŠ
𝐏𝐚́𝐫 𝐜̌𝐞𝐫𝐧𝐲́𝐜𝐡 𝐫𝐮̊𝐳̌𝐢.. 🖤🥀
Mystery / Thriller'Den temný jako noc, kapky deště stékaly po mém deštníku.. Na silnici ticho.. Nebyl slyšet smích lidí, žádné protijedoucí auta.. Bylo to jako na hřbitově.. Pak přišel on a změnil mi život..' ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~