| 28 | - ° FAKTA ° + Poděkování..

37 17 1
                                    

TAK LIDI MÁME TADY KONEC TÉHLETÉ KNIHY.

ALE NEMUSÍTE SMUTNIT JEŠTĚ TADY MÁM PRO VÁS TAKOVÝ MENŠÍ BONUS A PÁR FAKTŮ!

TAK JDEME NA TO.

PRVNÍ FAKT!

Příběh 'Pár Černých Růží' skončil podobně jako příběh 'My Čtyři' - oslavou Tomových narozenin.

DRUHÝ FAKT!

HOLKY Lucka a Natka byli v příběhu jediné které nikdy nedostali žádnou nadpřirozenou schopnost.

TŘETÍ FAKT!

V první kapitole použil James svoji schopnost Černých Růží, ovšem tohle byla kapitola kde ji využil poprvé a naposled. Nikdy ji pak už nevyužil.

ČTVRTÝ FAKT!

Jako každá moje kniha má v sobě jeden bod a ten je, že aspoň jeden člen v příběhu onemocní. V :

Život v lásce i mimo ní : Deku.
My Čtyři : Všichni ze třídy až na Natku.
Step by Step : Zenitsu a Tom.

Tentokrát to přišlo na hlavní postavu Toma.

PÁTÝ FAKT!

Jediní dva lidé kteří stáli na začátku proti Black Roses se přidali o pár kapitol později, k její posádce. A to Azuma a Demo.

ŠESTÝ FAKT!

Tomovi se v příběhu třikrát změnil vzhled. Na začátku měl hnědé vlasy, později modré, a nakonec bílé.

SEDMÝ FAKT!

Když v 21.Kapitole jménem 'Pouto které se nesmí rozdělit❣️' James zpíval Tomovi písničku aby si vzpomněl na tábor před necelým rokem, tak se píseň v originále jmenuje Happier a zpívá ji Ed Sheeran.

OSMÝ FAKT!

Akane je jediný který měl crush na dvě osoby. Napřed to byl Tom, a pak Miky se kterým se dal dohromady a jak bylo napsáno v poslední kapitole, tak se i vzali.

DEVÁTÝ FAKT!

Tenhle příběh byl zatím jediný který jsem psal s postavama kteří nejsou ze stejného anime, celkově jsem si jen na Pinterestu vybral nejhezčí postavy a dal je do příběhu a wuala.

DESÁTÝ FAKT!

James a Akane si lidé podle zpráv hodně pletli, kvůli tomu že oba dva mají oranžové vlasy a oči.

JEDENÁCTÝ FAKT!

Důvodem proč umřelo celkem pět lidí a to ( Laky - Alex - Patrik - Shoyo - Kade ) byl ten, že v příběhu byl už extrémně po 12 kapitole navíc.

Po odhlasování na mém instagramu kdo by vám v příběhu nejméně chyběl byly vždy dva hlasy pro každého kluka který v příběhu nepřežil ↑.

𝐏𝐚́𝐫 𝐜̌𝐞𝐫𝐧𝐲́𝐜𝐡 𝐫𝐮̊𝐳̌𝐢.. 🖤🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat