| 6 | Ivan Petit

29 22 0
                                    

Minule jste četli...

Najednou jsem, ale uslyšel zvuk. A v tu dobu se rozpadla střecha která byla z kovu...

Co to???

"Kov je křehký, a sním i lidská psychika." Skočil nám dovnitř nějaký týpek.

Ale tentokrát to nebyl Demo s týmu MooNs ani nikdo z nich protože tenhle hlas jsem slyšel poprvé. "Ty.. Jsi.. Ivan Petit! Francouzský sériový vrah!" řekl Akane.

Sériový vrah? Tak tohle je problém...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Vy se znáte?" zeptala se Lucka. "Zajímám se o Francii a vím co tohle je za zrůdu. Zabil sedm lidí, utekl dvakrát z věznice a vyloupil sedmkrát banku." řekl Akane. Wow.

Ví toho docela dost..

"Nějak jsem zjistil že zmizela skoro celá část civilizace. A já zůstal mezi tou malou částí co žije. Viděl jsem odsud někoho utíkat. Tak jsem usodil, že tady někdo bude. A mé předpoklady jsou správné. Jsou tady 4 lidí kteří by si zasluhovali smrt." zasmál se.

A vystřelil s pistole.

Kterou mimochodem nevím odkud vytáhl.

"Zdržím ho, ty odveď holky dolů. Nechci aby se jim něco stalo." řekl jsem a usmál se na Natku a Lucku. "Ale Tome.."

"Žádné ale.. Jdi!" Křikl jsem a Akane se s holkama rozběhli směrem ven.

"Takže jeden na jednoho jo? Nemáš šanci." zasmál se. "Uvidíme." ušklíbl jsem se.

Mezitím u Jamese

Šel jsem už s ostatníma zpátky k bytu Toma. A třeba ještě něco zmůžeme jenomže pohled na zničenou budovu mi roztrhal oči.

James : Akane! Co se tady stalo?
Akane : Zaútočil na nás francouzský sériový vrah Ivan Petit.
Justin : No a kde je??
Lucka : On je v bytu s Tomem a bojuje s ním.
James - Justin - Laky - Alex : Cože!!??
Akane : Nejhorší je, že opravdu práce zůstává Tomovi. Je zablokovaný hlavní vchod. A dveře od bytu taky. Střecha to neseskocis jen tak.
Laky : Ale on bojuje proti vrahovi který umí střílet s pistolí, dobře se pohybuje a navíc má sílu. To nemůže zvládnout.
James : Ale může..
Natka : Jak?
James : Musí ho unavit. A pak musí použít útok černých růží. Ovšem neumí to moc používat s důvodu, že ještě netrénoval. Takže mu může bouchnout žaludek.
Lucka : Snad bude vše v pořádku..

Taky doufám. Tome! Ty to zvládneš!

Teď zpět k Tomovi

Je to těžký, ale zatím se vyhýbávám trefám pistole ovšem já mám taky jednu ;)

Začal jsem střílet jak zblázněný.

"Pokud neumíš střílet přesně, není třeba abys na mě střílel takové množství kulek." dobrá rada. "Nech toho." střílel jsem dál. "Bezvýznamná slova slabocha." řekl otráveně.

V tu chvíli jsem ho kopl do obličeje a on se odrazil na zdi. Ale on se akorát zasmál. "Vidím, že vaše skupina není jen parta bavičů." zasmál se. "To víš že nejsme!" zdůraznil jsem.

𝐏𝐚́𝐫 𝐜̌𝐞𝐫𝐧𝐲́𝐜𝐡 𝐫𝐮̊𝐳̌𝐢.. 🖤🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat