TERRA VADİSİNE GİRİŞ

86 26 169
                                    

Tam 543 yıl önce Terra bir yok oluş hikayesini varoluş mücadelesine çevirmiştir.

Terra'nın soylu topluluğu keşfettikleri teknolojinin gücüne bağımlı olmuş ve bu gücü arttırmak adına doğanın tüm kaynaklarını tüketmek pahasına doğayla bir savaş içerisine girmiştir. Bu teknolojik gelişmeler Terra Vadisinin doğal döngüsünü kırmış ve kendi kendini besleyen bu kusursuz vadiyi zehirlemiştir. Terra Vadisine güç veren Armis taşları bu tekno düzene uyum sağlayamamış ve enerji düzeyleri bozulmuştur. Frekansı bozulan enerji düzeyi halkın orada yaşamasını imkansız kılıyor, havaya karışan enerjiye uzun süre maruz kalan insanların nefesi kesiliyor ve derilerinde ölümcül yaralar açılıyordu.

Armis taşlarının sağladığı güç ve saflık yerini kıtlık ve salgın hastalıklara bırakmıştır. Terra halkının tekno gücüne sahip olan soyluları bunca dehşet ve acıya rağmen güç sevdalarından vazgeçememiş halkını feda edilebilir görmüştür. Ellerinde bulunan bütün tekno sistemleri kullanarak Vadinin etrafına duvarlar, duvarların ardına sığınaklar inşa etmiştir. Havaya ve enerjiye karşı kalkan oluşturan Soylular tekno düzenlerini geliştirmeye bu sığınaklar ardında devam etmiştir.

Soylu halk kendini bütün dehşetten korurken, geride kalan halk doğayla barışmak için çaba göstermiştir. Armis taşlarının saf gücüne sahip Ruh Tutan, Armis taşlarına gücünü geri kazandırmak için kendi hayatını feda ederek kendi varlığını taşlara emanet etmiş ve taşlara karışmıştır.  Armis taşlarının enerji frekansı yoğunlaştıkça Terra halkına sağladığı güç düzeyi artarak ilerlemiştir. Terra halkı , Terra Vadisinin doğasına saygılı oldukça Armis taşları güçlenmiş ve güçlerini ona sadık olan halka bahsetmiştir.

"Doğadan aldıklarımızı daima ona geri veririz."

ELEMENTUM TERRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin