ep.3: "flört"

201 13 3
                                    

—

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İş birliğiniz için teşekkürler Bay Jeon."

Jungkook, Jimin'in önerisine uyarak hafifçe gülümsedi ve sakin bir tavırla teşekkür etti. Uzun süren çekimler sonunda bitmişti. Üstünü değiştirip kendisini alan şoföre teşekkür etti.

"Bayan Jeon burada, Seul'de. Sizinle görüşmek istediğini belirtti Bay Jeon." dedi şoför. Annesi asla mesaj atmazdı. Asla kendisi aramazdı. Ancak yüz yüze konulabilirlerdi. Jungkook şoförü onayladığında, ikindiye doğruyken bir restorana götürdü Jungkook'u.

"Hoşgeldin oğlum." dedi bir ses. Jungkook sesin nereden geldiğini görünce gülümsedi ve annesinim karşısına oturdu: "Hoşbuldum anneciğim."

"Siyah giyinmemişsin?" dedi Bayan Jeon şaşkınlıkla. Jungkook'un kıyafetleri birkaç gruba ayrılırdı: Gri, açık gri, koyu gri, siyah, arasında belki bazı renkler olan siyah...

"Ah, evet. Bir arkadaşım bütün kıyafetlerimin siyah olmasını pek beğenmedi. Kendisi oldukça moda takip ediyor, beni de tanıyormuş. Modelim ya hani?" dedi Jungkook. Yine Jimin'in tavsiyesine uyarak hafifçe gülümsedi. Bayan Jeon sessizce kahkaha attı: "Bu arkadaşın seni oldukça değiştirmişe benziyor, bir hafta içerisinde olgun bir yetişkine dönüşeceğini kim bilebilirdi ki? Arkadaşının ismini öğrenebilir miyim?"

"Park Jimin." dedi Jungkook. Annesi kafasını aşağı yukarı sallayıp onayladı. Sonra birden duraksadı: "Annesi bir ihtimal Park Jia olabilir mi?"

"Bilmiyorum anneciğim." dedi Jungkook. Daha sonra annesi tekrar bir soru yöneltti: "Arkadaşın Busan'lı mı?"

"Onu da bilmiyorum anneciğim."

Bayan Jeon konuyu kapattı. Başka konu açmak adına babasının yaptığı işlerden bahsetmeye başladı. Jungkook o kadar dalmıştı ki annesi üst üste kendine seslendiğinde birden diklendi: "Efendim anneciğim?"

"Babam diyorum, artık genç 'koreografer' istiyor. Şirketin genç nüfuslu olmasının daha iyi olacağının kanaatinde. Hem, yakında sen de genç bir patron olacaksın. Biraz ilgili ol." dedi Bayan Jeon. Jungkook kafasını aşağı yukarı sallayıp "İlgiliyim anenciğim." dedi.

Ancak o an aklındaki tek şey Park Jimin'di.

"Eğlenmek ister misin?" dedi Jimin. Okulun bahçesinde Jungkook'un koluna girmiş ve muzur bir gülümsemeyle Jungkook'a bakmıştı. Jungkook sırıttı: "En son 'eğlendiğimizde' sonu biraz farklı bitmişti."

Jimin kıkırdayarak Jungkook'u dürttü ve "Voleybol oynuyorlar şurada, ondan bahsetmiştim." dedi. Jungkook dudaklarını birbirine bastırdı. Utanıyordu. Jimin, Jungkook'un yavaştan kızadan kulaklarına bakıp gözlerini devirdi: "Utanman gereken birkaç şey var bu hayatta."

innocence || jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin