¥
"Bayan Jennie, sessizlik hakkınız olduğunu biliyorum ama yine de açıklama yaparsanız sizin yararınıza olur"
Jennie sıkıntıyla etrafına bakarken başının üstünde belli aralıklarla yanıp sönen ampül sinirini bozuyordu. Karşısında ki polisler ayartmaya gelecek adamlara benzemiyordu, onları nasıl vurabileceğini düşünüyordu. Psikolog her zaman hileye başvururdu. Durum kötüydü, evi tamamen dağılmış ve kendisi bıçaklanmış bir şekilde yakalanmıştı bu durumu lehine çevirmesi biraz zordu. Katil şansına joker kartını oynamıştı.
"Biraz sohbet edelim Bayan Jennie, tek taraflı olsa da...sizi neden buraya getirdiğimizden bahsedeyim, bir kaç gün önce genç bir kız bize bir itirafta bulundu ismi Kim Ye Rim...bize size danıştığını söyledi ve kısa kesersem sizin ona kaba davrandığınızı ve Night Stalker'ın tarafında olduğunuzu söyledi ardından geçen günler sonra yani bir kaç saat önce Night Stalker'ın kendisi itirafta bulundu, sizinle iş birliği yaptığını söyledi ki sanırım bu sürekli onunla görüşmeyi istemeniz ve şiddet uygulamanızı açıklıyor"
Jennie yüz ifadesini bozmamaya çalıştı. Asıl joker kartı Ye Rim'di. Karşında ki polisler kendilerini parçalarını birleştirerek Sherlock gibi hissediyordu lakin gerçekten bir o kadar uzaktılar. Jennie dirseklerini masaya dayarken yüzüne en saf ve korkmuş ifadesini yerleştirdi.
"Beni çok yanlış anlamışsınız efendim, ben sadece bir psikoloğum ve mükemmel bir insan değilim bazen kötü ruh halinde olabiliyorum eğer Bayan Ye Rim'i üzdüysem bunun için özür dileyebilirim"
Onu yok ederek özür dileyebilirim mesela
"Lakin burada büyük bir yanlış anlaşılma var neden bir katile yardım edeyim ki? Benim çıkarım ne olacak bundan? Bunun hakkında bir şey söyledi-"
"Edindiğimiz araştırmalar ve Night Stalker sayesinde babanızında pek tekin bir insan olmadığını öğrendik Bayan Jennie"
Jennie'nin gözleri kararırken yüz ifadesini bozmamaya çalıştı. "Babam ile beni bir mi tutuyorsunuz yani? Ben bir psikolog oldum insanları daha iyi anlamak için, onlara yardımcı olmak için...ailemi düzeltemedim ama başkaları bunu yaşamasın diye yardım etmeye kendimi adadım ve siz şimdi-"
Jennie hıçkırırken elleri ile ağzını kapattı ve gözlerini kaçırdı. "Ve siz şimdi bana yüzlerce insanı öldüren bir katil birlikte çalıştığımı ve burada olan insanlara ihanet ettiğimi mi söylüyorsunuz?"
Konu yalan olunca Oscar'ı hak ediyorsun psikolog
Polisler birbirine bakarken Jennie titrek bir nefes alırken gözyaşlarını silmeye başladı. "Kusura bakmayın ağlamamalıydım"
Bu da son dokunuştu
Min Joon boğazını temizleyerek dirseklerini masaya dayadı. "Üstünüze gitmek istemem Bayan Jennie ama bu hassas bir konu sizi bir süre içerde tutmak zorundayız"
Jennie başını sallarken saçlarını kulağının ardına sıkıştırdı. "Elbette evimi ve ofisimi arayabilirsiniz, hassas bir konu olduğunun bilincindeyim"
Dong Hyun ayağa kalkarken kapıda bekleyen iki polis psikoloğun yanına geldiler ardından ise kolundan tutarak kapıya yönlendirdiler. "Beni rahatsız eden bir şeyler var Min Joon"
Min Joon kağıt bardağı dudaklarına götürürken sudan bir yudum aldı. "Neden evi tamamen dağılmış ve bıçaklanmıştı değil mi?"
Dong Hyun elini ensesine götürdü. "Eğer işbirliği içindeyse Night Stalker'ın adamlarından biri onun işini bitirmek için evine gelmişti..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the man who whispered to death▪︎yoonnie
Fanfiction"Duydukların seni yanıltabilir ama gözlerin asla" 'sosyopat bir psikolog ile ünlü bir katilin şeytanlarının savaştığı bu oyunda kazanan taraf hükmeden olurken kaybeden ise köle olacaktı. ▪︎zevke değil belki ama bana açsın▪︎ | jennie & yoon gi |