Yağmur şehrin her bir zerresini ıslatırken kara bulutlar kötü bir şeylerin olucağına dair haber veriyordu. Boş inşaat binasının içinde şehri izleyen katil boş gözlerini gökyüzüne çevirdi.1 hafta içinde psikoloğu alt etmiş olacaktı. Şuan sıkıştığı yerden kurtulması zordu ve onu köşeye sıkıştırmanın zevkini yaşıyordu son bir kaç gündür.
Aynı zamanda ise onun yapacağı hamleyi tahmin etmeye çalışıyordu. Psikoloğun dışarı çıkacağını iyi biliyordu ve kendini kanıtlamak için hayatını ortaya koyucağını biliyordu.
Annesi ile yaptığı konuşmadan onun içinde tamamen kırık olduğunu iyi anlamıştı. Çocukluğundan beri kendini annesine katlamak için her şeyi yapmış ama sadece annesinin alaylı söylemleri ile karşılaşmıştı.
Bayan Kim, kızına sevgiyi öğretmemiş tamamen kendi kendine yetişmesini sağlamıştı. Seri katil babası ona tek sevgi veren evebeyinken onu da erken kaybetmişti ve psikolog tamamen kendini yitirmişti.
"Sehun dosyaları bizden önce almış"
Ye Rim sinirle ayağını yere vururken Yoon Gi düşüncelerinden ayrıldı. "Ne zaman almış?"
Ye Rim ellerini saçlarının arasından geçirirken odada volta atmaya başladı.
"Jennie'nin evine geldiğimde not gördüm 'ensenizdeyim' yazıyordu, salak herif bizi alt edeceğini falan sanıyor"
Yoon Gi dilini dişlerinin üstünde gezdirirken gözlerini dışarıya çevirdi. "Sehun'da boş adam değil Ye Rim bir psikoloğun köpeği, iki zeki bir adam ve irtibat kurabileceği çok insan var"
Ye Rim iç geçirerek koltuğa kendini bıraktı. "Ne yapacağız? Şimdi peşimizde olduğunu sanmıyorum büyük ihtimalle yıl dönemini bekliyor"
Yoon Gi ayağa kalkarken pantolonunu düzeltti. "Doğru ve sanırım psikoloğu görsem iyi olacak"
Ye Rim endişe ile ayağa kalkarken onun önüne geçti. "Ne demek göreceksin? Polis kaynayan yere Sehun kimliğini bilirken mi gireceksin? Yoon Gi, saçmalama"
Yoon Gi, elini onun omuzuna yerleştirirken yüzüne doğru yaklaştı. "Risk alında ereksiyon olduğumu fark ettim Ye Rim, benimde zevk almama izin ver"
Yoon Gi alayla gülerken kapıya doğru ilerledi. Ye Rim ise ardından sadece endişe ile bakmak ile yetinmişti.
Katil, psikoloğu kıskanmıyor değildi. Onun şu zamana kadar aldığı riskler oyunu daha eğlenceli hâle getirmişti. Birazda kendisi şaşırtmak istiyordu rakibini. Sehun onu orada görmeyecekti.
Görse bile bir şey yapamazdı, psikolog onun orada öylece yakalanmasına izin vermezdi.
"Sabırlı olmamız lazım"
Psikolog suyundan bir yudum alırken Sehun parmaklarını demirlere yerleştirdi. "Onu ÇKVK'nın yıldönümünde alt edeceğiz, planını başarıyla gerçekleştirdiğini düşünürken onu morartıcağız"
Sehun alnını parmaklıklara dayarken derin bir iç çekti. "Ya başarısız olursak"
Jennie dudağının içini kemirirken ona baktı. Sehun son derece şüpheci ve kaygılıydı onu kendinde tutması gerekiyordu. "Her şekilde bir kumar oynuyoruz Sehun, hem diğer insanlar hemde kız kardeşlerin için bu işi bitireceğiz"
Sehun onu başıyla onaylarken sessizce çıktı. Psikolog yerden kalkarken ona verilen ses kayıt cihazını südyeninin içine yerleştirdi.
İçinden bir ses buraya geleceğini söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the man who whispered to death▪︎yoonnie
Fanfiction"Duydukların seni yanıltabilir ama gözlerin asla" 'sosyopat bir psikolog ile ünlü bir katilin şeytanlarının savaştığı bu oyunda kazanan taraf hükmeden olurken kaybeden ise köle olacaktı. ▪︎zevke değil belki ama bana açsın▪︎ | jennie & yoon gi |