Büyümeye devam ediyoruz mutluyum bu durum için yorum bırakmayı unutmayın fikirleriniz, düşünceleriniz benim için çok önemli beni tiktoktan takip etmeyi unutmayın :)
Fikir ve görüşleriniz için bana tiktoktan ulaşabilirsiniz mesaj kısmım açıktır.
Tiktok: wattyorumcunuzgeldi
İyi okumalar dilerim.
Duyduklarım karşısında şoka girmişken Kayra şaşırmışa benziyordu Mete söylediği şeyden hiç şüphe duymamıştı sanki böyle bir şey olunca söyleyeceği şey buymuş gibi duruyordu.
Karşımda ki kişi Kayraydı bundan çok emindim ama neden benle yeni tanıştığı bir insanmış gibi konuşuyordu suratında hiçbir şekilde benden nefret etme, tiksinme gibi bir ifade yoktu şok da olmamıştı. Kendi surat ifademi dışarıdan görmek isterdim kaşlarım çatıktı Kayra'ya bakıyordum şaşırmış şekilde.
Karşımda Kayra duruyordu ama Mete neden sevgilim demişti? Kime neyi kanıtlıyordu onu anlamış değildim.
"Merhaba güzel kız adın nedir? görmemiştim seni buralarda hiç." Hiç değişmemişti ses tonu hala aynı iticilikteydi ama neden bana yeni tanışmışız gibi yaklaşıyordu gözünde sanki o günü hatırlatan hiçbir belirti yoktu.
"Bel-" daha Belma diyemeden telefonum çaldı çantamdan telefonumu çıkardığımda arayan Selimdi.
"Efendim"
"Belma şimdi sakin ol ben halledeceğim zaten ama sana haber vermem gerekiyordu."
İçimi telaş kapladığında hemen söylemesini istiyordum.
"Ne oldu telaşlandım bak." gerçekten çok merak ediyordum.
"Sakin, telaş yapma, Burak beni aradı özellikle seni aramamı istemedi ben zaten gidiyorum şimdi karakola ama."
"Ne karakolu ne olmuş Selim bekle ben de geliyorum."
"Hayır gelmene gerek yok ben gideceğim halledeceğim şimdi sen kalıyorsun orada."
"Selim tamam sakinim nereye gittiğini söyle geleceğim olmaz öyle şey."
"Tamam, bizim orada ki karakoldalarmış ben geçiyorum almamı ister misin seni?"
Mete telefon konuşmamın başından beri bana bakıyordu. Ne oldu der gibi kafasını salladığında Selime cevap verdim.
"Yok sen yanına git ben gelirim bir şekilde." Mete'yle geldiğim için arabamı almamıştım taksiyle giderdim çok önemli değildi.
"Araban yok alayım seni ben."
"Hayır Selim gelirim ben taksiyle dediğim gibi yanlarına git."
Telefonu kapattığımda Mete'ye döndüm konuşacakken oda meraklanmış olmalı ki konuştu.
"Bir şey olmuş belli ki yardım edeceğim bir durum var mı?"
Kayraya baktığımda hala yanımız da olduğu için konuşmak istemedim onun yanında.
"Benim gitmem gerek Mete kötü oldu biliyorum ama çok acil yapacak bir şeyim yok."
Kayraya hoşça kal dedikten sonra dışarıya yöneldim. Mete peşimden geliyordu.
Onun beni sevgilim diye tanıtmasını da hiç anlamış değildim zaten. Dedem beni arıyordu çağrısını meşgule atıp mesaj sayfasına girdim.
Dede çok kalabalık bir ortamdayım müsait olunca arayacağım seni öpüyorum dikkat et.
Şuan dedemi meraklandıramazdım mesajı yolladıktan sonra dedem; tamam kızım siz de dikkat edin yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞİN ALTINDA
ActionYanıma yaklaşıp şöyle dedi: " Biz birbirimizi tanımadan önce'de birdik." Hayatta her şeyden daha çok sevdiğim kokusu burnuma dolarken ona hak verdim haklıydı. Biz simalarımızı bilmeden önce bile içinde bulunduğumuz ortamda gözleri gözlerimi bulabil...