Nagelak-actige toetsenborden en leeggelopen acetion.

52 7 50
                                    

Uhm halloooo.

Mijn humeur is een beetje verpest, misschien kan je het wel aan de titel zien.

Ik had dus donderdag een nieuwe nagelak gekocht maar ik ben eigenwijs dus ben ik der net gaan nagelakken maar ik had ook zin om even op wattpad te kijken. Dus wat doe ik met mijn domme hoofd? Ik lak mijn nagels, in mijn EERLIJK GEZEGDE SUPER MOOIE NIEUWE KLEUR BLAUW #Weesjaloers. En jaaaaa, Toen heb ik misschien met natte nagels getypt en nu is mijn laptop-toetsenbord blauw en mijn acetion kwam in een ongeluk met mijn elleboog dus ik kan het ook wel vergeten om de nieuwe GIRLZ! te lezen want die is nu zowat opgelost in de acetion.

Goed begin van de zaterdag! EN ik moet binnekort nieuwe nagellakremover halen EN ik moet mijn toetsenbord non-blauw zien te krijgen. 

Als iemand tips heeft; die zijn altijd welkom mijn dushi's!

By the way, ik ben helemaal geen make up nagelak dinges typ, maar ik vond deze kleur echt heilig dus was ik zegmaar soort van in trans en had  ik hem gekocht en ja toen vond ik het zonde om hem weg te stoppen net als mijn andere 400 nagellakpotjes die ik gebruikte toen ik nog in mijn ik-wil-op-barbie-lijken-met-haar-mooie-pornoblonde-haar-en-haar-plastic-gezicht fase. 

Ja, ik heb als kind veel fases doorstaan... 

Zoals de; O MIJN GOD DAT IS FRIKKING GO DIEGO GO OMG MAMA ZIE JE DIE RECLAME WE MOETEN NAAR MOVIEPARK EN DAN DIEGO EN DORA EN FRIKKING SPONGEBOB ONTMOETEN!!! -fase

En de; Whojow ik ben swekker en ik heb veul swek en als ik ga pruatun met zown supper koewl accent dan vinden mensen mai koewl jow - fase

En de; OOMMG MAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMMAMAMA KIJK DIE MOOIE LIPGLOSS OMGG DIE MOET IK HEBBEN - Fase (deze fase is echt al heel lang geleden, maak je maar geen zorgen)

Ohja en de nu- fase; Zwart.

En ook een beetje nu-fase; Wtf waarom geef je me een jurk wtf omg wat denk jij wtf ik ben niet frikking barbie met haar pluche roze jurkjes jeeemig geef me een jeans ofzo kom niet aanzetten met een jurk wat is dit man. 

(Daar lijk ik als een heel groot kreng maar dat ben ik niet, denk ik.) (ik heb gewoon een uitgesproken mening kuch)

Ik heb eigenlijk nooit moeite met dat moment op mijn verjaardag dat je iets krijgt waarvan je denkt zovan; (bijvoorbeeld); Oh, leeuk zeg een eh plastic plant van de intratuin wat leuk! Echt waarrr, dat is echt een super cadeau voor op mijn 13e/14e verjaardag, geweldig!

Maar als je me een jurk geeft kan je zo'n reactie verwachten; wtf, ik draag nog liever een vuilniszak, yo stupid mothufuckah. 

Ohja en nog even over iets anders; IK HEB EEN HEKEL AAN DIE MINDFUCK JURK MET ZIJN BLAUWZWART EN WITGOUD ZOVAN; IK ZIE FRIKKING WITGOUD EN JE KAN ME VERTELLEN WAT JE WILT MAAR IK BLIJF BIJ WITGOUD WANT IK SNAP NIET HOE JULLIE ALLEMAAL FRIKKING ZWARTBLAUW ZIEN UGH.

OHJA, en super bedankt wat ik zit nog maar, zoaan ongeveer 20 reads verwijderd van 1K!

Luvvvvvv joeeeeeee alllll!

x o x o x o x o x o x o x o x o

-B

Rants en alle andere toffe dingen die in mijn hoofd omgaan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu