I'm a puppet on a string,
Tracy island, time-travelling,
Diamond cutter shaped heartaches,
Come to find you four in some velvet morning,
Years too late,
She's a silver lining lone ranger riding,
Trough an open space,
In my mind when she's not right there beside me.
-Arctic monkey -R U MINE.
-----------------------------------------------
OMYGODDDDDDDDDD
IK HEB ZO IETS COOLS BEDACHTT!!!!!!!
NOUJA, IK WEET NIET OF IK HET BEDACHT HEB MAAR WAARSCHIJNLIJK BEN IK GEWOON HET RAARSTE ZIEL HIER OP AARDE DAT HIER UBERHAUPT AAN DENKT.
Oke, dus een vriendin van mij heeft een nicht en die heeft iets met het woord Bami, en zo aan kwam ik dus op de verjaardag van mijn beste vriendin deze zondag en zei haar nicht steeds Bami en op een of andere manier ben ik ook verslaafd geraakt aan het woord bami dus heb ik een fantastsiche ontdekking gedaan.....
Klaar voor?
BAMIPOTATO!!!!!!
OMYGAWD ECHT HE,
IK WEET WAT JE NU DENKT;
DAT IS ECHT EEN BAMITASTISCH WOORD.
IK WEET HET GHEGHEGHEGEGEGEHEGEHEGEHGEHEGEHEG.
---------------------------------------------------------------------------
Maar ik moet jullie ook bedanken, heel erg.
Ik heb frikking 700 reads!
Voor veel mensen is dat weinig, (Derp *_*) Maar voor mijn doen is het echt veel.
Echt
Heel
Veel.
Driedubbel thanks to @Army_of_angels && @httpnaamonbekend.
En natuurlijk alle mensen die mijn suffe/rare/idiote/mongolische dagpraatjes lezen, maar nooit reageren :)
----------------------------------------------------------------------------
Ik weet alleen niet zo goed waar ik nu nog verder over moet praten, behalve 1 nieuw nieuwtje dan!
---------------------------------------------------------------------------
WAARSCHIJNLIJK, Ga ik binnekort een nieuw verhaal uploaden..
Alleen heb ik nog niet heel veel hoofdstukken, en ik weet ook nog helemaal niet of ik het wel goed genoeg vind want ik heb een soort van andere stijl uitgeprobeerd dan dat ik normaal doe, want ik wou een keer wat nieuws proberen omdat ik vaak blijf bij hetgene wat vertrouwd is, haha.
Maar binnekort zien jullie dat wel voorbijkomen en misschien nog wat meer feitjes ofzo, voor dat ik het echt online ga zetten :)
----------------------------------------------------------------------
Huiswerk wacht op me :(
Goodbai mah Potatoes!
JE LEEST
Rants en alle andere toffe dingen die in mijn hoofd omgaan.
RastgeleHey hallo! Iets in de verhaalcover of de verhaaltitel moet je nieuwsgierig hebben gemaakt naar wat dit zou zijn.. Nou, ik leg het je uit. Dit is mijn wekelijkse/maandelijkse bespreking over alle dingen waar ik me aan erger of alle dingen die er gebe...