WAT!? BRITT!? JE LEEFT!?

26 1 0
                                    

Hallo hallo mijn lieve wattpadkinders,

Ik ben weer terug van weggeweest en ik heb zelfs na deze enorme updateloze tijd geen inspiratie om iets te typen, maar ik zit mezelf hier voor m'n beeldscherm te dwingen om iets nuttigs uit me te krijgen. Hoe lang het ook mag gaan duren.

First of all, ik logde gisteren in op Wattpad en ik zag dat we blijkbaar de 2.5K reads hebben gehaald! Hoewel dat voor veel goede Wattpadders een heel laag aantal is waarschijnlijk, vind ik het dus echt supervet! Thanks iedereen :)

Als tweede...
86, 85, 84, 83, 82, 81, 80, 79, 78, 77.............
JA JA, HET ZIJN NOG MAAR 77 DAAGJES TOT HET BRING ME THE HORIZON CONCERT WAAR IK HEEN GA 13 NOVEMBER! Ik heb echt maandenlang aan mama's hoofd gezeurd voor kaartjes, en toen zei ze eindelijk ja! Is er iemand die ook gaat? Zo ja, tell me!

Als derde... Hm.... Ja uhm... OHJA, Ik heb een nieuwe kamer! Mijn broer is vorige week uit huis gegaan, hij is op zichzelf gaan wonen, wel met zijn vriendin er bij natuurlijk. Ik heb zijn kamer overgenomen,en dus heb ik nu een best grote en een superleuke kamer! Ik woon op de 12e verdieping van een flat en ik heb een heel laag raam in deze kamer, dus daar staat mijn bureau nu voor en ik heb nu een prachtig uitzicht op Rotterdam en omstreken (wat 20 minuten rijden is) en vooral in de avond met de zonsondergang is dat heel erg mooi, en de zonsopkomst natuurlijk! Ik heb m'n kamer wit, lichtgrijs en blauw gehouden. Heel veel cactusjes, heel veel boeken, heel veel fijne en rustige details.. Een perfecte plek om te beginnen met schrijven aan nieuwe boeken dus!

Ohja, if anybody has not noticed yet... Ik ben begonnen aan een nieuw kort verhaal! Het heet liefde, ik update sinds afgelopen week weer. Het is wel extreem kort, 8 hoofdstukjes van maar 5 zinnen.. Ik wilde weer eens wat nieuws proberen en daarom leek het me leuk om dit eens te doen. Ik heb er in ieder geval erg veel plezier in,en nu maar hopen dat het loopt! Het zou leuk zijn als je een kijkje neemt naar het verhaal, het heet 'Liefde''.

Ik denk dat ik er maar eens een einde aan ga breien mijn lieve kinders,
ik wens jullie nog een hele fijne avond en een fijn nieuw schooljaar! Ik begin morgen weer met school na een lange fijne vakantie, dus ik ga me maar weer mentaal voorbereiden.. Heel veel succes iedereen op school, en vooral veel succes met jullie komende jaar!

Doei doei!


Rants en alle andere toffe dingen die in mijn hoofd omgaan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu