Ik ben dit, ik ben dat. STFU AUB.

360 23 18
                                    

Allereerst.. Bedankt dat je dit leest :) Je verwarmt een tienerhart.

HALLO MENSEN.

Hier dus, mijn allereerste officiele RANT. *Hoor geklap op de achtergrond*

Vandaag ga ik zeiken over de aandachtszoekers onder ons op deze geweldige site. Je hebt van die mensen, maakt niet uit welke leeftijd, volgens mij zijn ze vaak wat jonger rond de 10. (Wat al niet is toegestaan but nevermind) Die dan lopen te zeuren en klagen en noem maar op, dat ze mishandeld worden, dat ze depressief zijn, en dat ze zelfmoord gaan plegen als jij hun verhalen niet leest of vote. Ik heb medelijden met je, als je dit echt meemaakt. Ik meen het, ik vind het verschrikkelijk dat mensen dit doen. Maar, ik geloof jullie aandachtszoekers dus totaal niet.

Ten eerste; als je mishandeld wordt/ Depressief bent etc, zet je zoiets niet op een site als wattpad en ga je er niet mee strooien alsof het snoepgoed is op 5 december, JE HOEFT ZOIETS ECHT NIET TE DELEN VOOR AANDACHT. Mensen hebben dan als snel genoeg door dat je liegt. 

Ten tweede; je zegt niet dat je zelfmoord pleegt als je geen reads krijgt en/of geen votes, dat is te belachelijk voor woorden. Er zijn mensen die echt dealen met zulke problemen, mensen die echt op het punt staan deze wereld te verlaten, mensen die echt in een diepe depressie zitten. Als jij zulke verhalen maakt en publiceert, kan dat een impact hebben op de mensen die er echt iets mee te maken hebben. Stel je voor, jij schrijft over (random naam) Tamara. Voorbeeld>>

Tamara is een meisje van 14 jaar. Ze zit diep in de put en worstelt met zich zelf. Ze zit in een depressie en ze staat op het punt om op te geven. Ze snijdt en ze wil niet verder leven, op een dag pleegt ze zelfmoord. 

Mensen die een echte depressie hebben en zelfmoordneigingen overwegen, kunnen zichzelf hier misschien wel in terugvinden, dan lezen ze dit en denken ze dat hun leven wel waardeloos is en gewoon opgeven. Dat is niet de fucking bedoeling van een Wattpadverhaal weetje. Ik heb een tijdje terug ook zo'n verhaal geschreven, door persoonlijke omstandigheden, en heb het er daadwerkerlijk zoaan 3 uurtjes op laten staan. Ik las de omschrijving nog eens terug en echt, ik vond het een waardeloos verhaal, je deelt je eigen problemen niet op een wattpad site mensen. 

Oke, te lang gepraat over dit onderwerp en is vast wel duidelijk. Ik heb nog 1 puntje. 

JE MAAKT GEEN VERHALEN OVER ANOREXIA EN/OF BOULIMIA. Ik vind dat je geen verhalen mag maken op het punt waar ik hierboven 5 minuten lang over heb zitten zeuren. Maar je schrijft ook gewoon geen verhalen over Anorexia of Boulimia, er zijn jongens en meiden die zichzelf hele dagen zitten uithongeren omdat ze vinden dat ze te dik zijn op hun leeftijd terwijl ze 14 zijn en nog lichter zijn dan een fucking veer van een duif. Anorexia en Boulimia zijn problemen die TE VAAK voorkomen in mijn ogen en dan ga jij er lekker over zitten schrijven als een halve gare idioot die niks beters te doen heeft. Zie hier een voorbeeld>>

Lorena is een meisje van 14 jaar, en ze vind zichzelf veeeel te dik. Op een dag ging ze op haar laptop en opende ze de browser. Ze had wel eens gehoord van de Pro Ana site dus typte ze dat in. Ze kreeg een aantal waarschuwingen maar klikte ze weg, want ja, ze was toch te dik, ze moest wel. Ze maakte een account en de volgende dag werd ze aangenomen. Ze vond allemaal tips om dunner te worden en woog na een maand 25 kilo. Ze at helemaal niks meer en op een dag ging ze dood door uithongering (als dat een woord is)

Begrijp me niet verkeerd, ik ken mensen die op Pro Ana zitten, en geloof me ik heb medelijden. Pro Ana neemt je leven over en het duurt lang, heel lang voordat je het uiteindelijk een plek kan geven en kan stoppen. Maar schrijf er geen verhalen over.

CHALLAZ PEEPZ.

XB

Rants en alle andere toffe dingen die in mijn hoofd omgaan.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu