VOORDAT ER MENSEN GAAN ZEIKEN EN/OF ZEUREN, JA DIT STUK GAAT OVER COPYRIGHT. IK ZAG HET STAAN BIJ @RANTS. VAN @THETOXIXMONKEY.
Ik doe niet aan copyrightschending. Ik schrijf alles in mijn eigen woorden.
Haii!
Back from school, veel huiswerk te doen, en ik ga lekker Wattpad schrijven. Ik voel me nu heel ''snugger''
Muwhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhhahahahah..
Vandaaaag, ga ik mijn zeikrondje doen over Copyrightschending. Iets wat vreselijk irritant is.
Laatst, was ik een boek aan het lezen op Wattpad. En ik was zo'n beetje bij het allerlaatste hoofdstuk, ik had vervolgens al iets van 65 hoofdstukken gelezen dus had niet echt zin meer, ik sloeg het op en ging kijken bij gerelateerde onderwerpen/boeken. Ik zag een boek met een wel leuke titel dus ik ging even kijken. Het viel me gelijk al op dat de inleiding/voorstuk van dit boek, extreem veel leek op het boek want ik dus 2 minuten daarvoor had gelezen. 'Zal wel toeval zijn' dacht ik. Ik begon dus bij hoofdstuk 1, en heb zo een paar hoofdstukken gelezen.
Het was precies hetzelfde verhaal, precies dezelfde woorden, alleen de namen waren anders.
WTF!?
Als je een boek wilt schrijven, gezellig, leuk, geweldig, ik wil hem graag lezen voor je. Maar ga niet als een volstrekte imbeciel (I'm sorry for my language my lovely potatoes) door Wattpad scrollen, kijken of je een goed boek tegen komt en vervolgens alles gaat zitten kopieren en plakken.
NOT DONE OKEY, NOT DONE.
Dat heet, -voor de minderjarige onder ons- COPYRIGHTSCHENDING.
Dat is gewoon niet normaal weetje, als je geen verhalen kan SCHRIJVEN. Is het niet de bedoelingen om ze vervolgens te K O P I E R E N E N T E P L A K K E N ! ! ! !
*Dus, voor de mensen onder ons die gezellig een boek gaan zitten kopieren en plakken, Get a life.
Leer schrijven
Leer gedragen
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Love you guys, my lovely potatoes.
xB
JE LEEST
Rants en alle andere toffe dingen die in mijn hoofd omgaan.
CasualeHey hallo! Iets in de verhaalcover of de verhaaltitel moet je nieuwsgierig hebben gemaakt naar wat dit zou zijn.. Nou, ik leg het je uit. Dit is mijn wekelijkse/maandelijkse bespreking over alle dingen waar ik me aan erger of alle dingen die er gebe...