Hoofdstuk 1

14 0 0
                                    

Noah:
Huis Noah
9:57

Wow, vandaag is de dag. Vandaag gaat het eindelijk gebeuren. De groepsapp ontploft bijna van alle berichten die er in worden gestuurd. Iedereen heeft er zoveel zin in. Een excursie met z'n vijfen naar New York! Serena, Bas en ik staan al klaar om te vertrekken. Het wachten is nu op Jace en Olivia. Terwijl ik naar boven ren om mijn oplader te pakken, gaat de bel. Ik hoor de voordeur open gaan, en het liedje "New York" van Rihanna klinkt door de speakers van Jace. "Oke, die heeft er zin in" Snel grits ik mijn oplader van mijn bed, en ik haast me naar beneden. "Yoo Noah, heb je wel een extra paar wandelschoenen mee?" Vraagt Jace plagend. Ik zie dat Olivia hem geïrriteerd aankijkt en ze loopt vervolgens naar Serena toe. Ik heb veel zin in deze excursie. Weg van huis, school en het gezeik met m'n ouders. Gewoon eventjes helemaal alleen met mijn vrienden. Olivia ken ik bijna mijn hele leven. We zijn altijd buren geweest. Zij is echt de perfecte "Girl Nextdoor" Met haar gestijlde bruine haren, en groene ogen weet ze bijna elke jongen om haar vinger te winden. Maar sinds 3 maanden heeft ze met Jace, de populairste jongen van school. Ik heb het niet zo met hem. Hij weet dat hij er goed uitziet, en laat dit ook graag merken aan de rest. Volgens mij ziet hij mij ook niet zitten. Dit komt vast omdat ik het tegenover gestelde ben van hem. Ik ben niet extreem knap en zeker niet populair. Ik ben gewoon. Een normale jongen, met zwart haar, lichte sproetjes en ik heb doodnormale ouders. "Noah! Ben je zover?" Serena geeft een duwtje tegen mijn schouder. Ik lach, en knik ja. Daar staan we dan. Alle koffers staan klaar in de hal. Jace toetert vanuit zijn auto. Het is nu echt tijd om te vertrekken. Wij gaan naar New York!

Turn and LeaveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu