Serena:
12:23
Vliegveld"Okey, waarschijnlijk ben ik heel dramatisch nu, maar ziet Noah me toch zitten?" Vraag ik aan Olivia terwijl we de vrouwen wc op het vliegveld inlopen. "We hebben net nog even gepraat, en we hadden echt een klik!" Olivia grijnst. "Trust the progress" zegt ze. "Ik probeer jullie nu al zolang te koppelen, het moet goed komen. Deze vakantie nog!" Ik hoop het, antwoorde ik. Stiekem weet ik best dat Olivia Noah geen jongen voor mij vind. Ze vind hem nogal uhm.. saai. Toch probeert ze dit niet te laten blijken. "Zullen we maar naar de jongens gaan?" Vraagt Olivia. Ik stem in en samen lopen we door de gangen van het vliegveld. Hoewel ik normaal geniet van de leuke winkeltjes op het vliegveld, voelt de vibe van het vandaag niet echt chill. Achter ons worden er drie grote mannen aangehouden door de douane. "Ze proberen vast drugs te smokkelen" zegt Olivia lachend. "Jij hebt echt teveel films gekeken." Grap ik terug. Toch vind het iets minder grappig en besluit iets sneller te lopen. "Stel je voor... er zitten van die creeps in ons vliegtuig." Na minuten in de rondte gelopen te hebben, hebben we de jongens nog niet gevonden. "Ze gingen toch naar de Starbucks?" Olivia knikt en we lopen verder. Zoveel mensen die net als ons ook op vakantie gaan. Het blijft gek om hier te lopen, ondanks dat ik ieder jaar met het vliegtuig op vakantie ga. Ik volg Oliv haar blik, ze kijkt naar een lange blonde jongen die net als ons warrig om zich heen aan het kijken is. SHIT! We maakte perongeluk oogcontact. "At least is hij niet lelijk." Ik moet keihard lachen om Olivia en samen rennen we naar de Starbucks. Eenmaal aangekomen, staan de jongens al buiten de winkel op ons te wachten. "Wie is er klaar om te gaan?" Roept Bas. We juichen allemaal, en vervolgen onze weg naar de gate.
JE LEEST
Turn and Leave
Mystery / Thriller5 vrienden gaan met z'n alle op excursie naar het buitenland. Als plots 2 van de 5 verdwijnen zijn ze ten einde raad. Als ze erachter komen waar de 2 gebleven zijn gaan ze op onderzoek uit. Met z'n vijven raken ze verstrikt in een ondergrondse bunke...