Serena
7:09
LobbyNog een beetje verwarrend van wat er in de lift gebeurde loop ik langs het buffet. Veel ligt er niet meer. Het is zo vroeg in de ochtend, maar toch ligt er niet veel meer dan een geplet croissantje en een klein yogurtje wat je kan pakken. Ik ben vanochtend helemaal de tijd vergeten. Olivia en Jace zaten als eerste aan het ontbijt. Maar toch ziet het er niet helemaal vredig uit tussen hun. Ongeveer een maand geleden kregen die twee gigantische ruzie. Hoe en wat weet ik niet precies. Beide zouden ze naar een club gaan in Amsterdam. Terwijl Oliv drankjes haalde bij de bar, zag ze hoe Jace heel flirterig met een meisje stond te praten. Actie reactie.. Oliv gooide het glas drinken vol over hem heen. Volgens Jace was het een 'jeugdvriendin'. Olivia heeft me later verteld dat dit niet de eerste keer was dat ze hem betrapte met een ander. Hm. De afgelopen jaren ben ik Jace beter gaan leren kennen en het is echt een goeie jongen. Toch vind ik dat Olivia wel meer verdient en met andere meiden afspreken is natuurlijk een no go. Ik pak één van de laatste bakjes yoghurt die ligt op het dienblad. Daarna loop ik terug naar onze tafel. Ik wordt al een stuk vrolijker als ik Noah en Bas zie lachen met z'n tweeën. Je merk dat de groep gezonde spanningen heeft voor de dagen die gaan komen. Als ik plaatst neem aan de tafel overvalt Olivia me met haar planning voor vandaag. "Eerst wil ik langs de time square! Oh ja, Serena zullen wij foto's maken bij van die grote bilboards? Trouwens we mòeten langs de m&m store. Daar hebben ze alle kleuren!" Lachend kijk ik haar aan. Ik pak haar handen en zeg dat ik ook elke kleur m&m wil kopen. Noah verbreekt ons momentje. "Uhm.. meiden onze taxi komt er over een kwartiertje aan." Vluchtig schraap ik mijn bakje yogurt leeg. We pakken onze jassen. De koffers zijn eerder die ochtend al opgehaald uit onze kamers. Als de groep gereed is lopen we richting de balie om uit te checken.
JE LEEST
Turn and Leave
Mystery / Thriller5 vrienden gaan met z'n alle op excursie naar het buitenland. Als plots 2 van de 5 verdwijnen zijn ze ten einde raad. Als ze erachter komen waar de 2 gebleven zijn gaan ze op onderzoek uit. Met z'n vijven raken ze verstrikt in een ondergrondse bunke...