15.

52 3 0
                                    

Másnap reggel Domi egyedül ébredt fel Babi ágyában.

Egy ideig még feküdt az ágyon, amíg valaki be nem nyitott a szobába.

"Végre felébredtél" mondta Petra, mosolyogva. "Szóval... mesélj!"

Dominak kis időbe telt, mire összeszedte magát, de végül elmondott mindent Petrának.

"Amúgy nem tudod most hol van?" Kérdezte Domi. Bár tudta, nem várhat semmit Babitól, azért mégis kissé csalódott volt, hogy reggel nem volt már mellette.

"Lent takarít a barátaival. Anyukád egyébként felhívott tegnap éjfél körül, aggódott, mert nem hívtuk, hogy jöjjön értünk. Annyit mondtam neki, hogy itt alszunk... nem tűnt dühösnek szerencsére."

"Nem szokott az lenni" mosolygott Domi. "Egyszer volt az, amikor eltűntem egy egész napra."

"Hova?" Kérdezte Petra, nevetve.

"Leonie-val voltunk biciklizni és eltévedtünk, a telóm meg persze lemerült, ahogy neki is. Szóval nem izgi bulis sztori" nevetett Domi is.

Egy pár perc múlva összeszedték a lányok magukat, és készen voltak a távozásra. Domi nem tudta, elköszönjön-e külön Babitól, de szerencsére nem kellett ezen sokat aggódjon, mivel ahogy lesétált a két lány, a srác kihívta őt a teraszra.

"Már mentek is?" Kérdezte, amint csak ketten voltak kint.

"Igen" mondta Domi halvány mosollyal az arcán.

"A tegnap..." kezdte Babi, és mélyen Domi szemeibe nézett. "Megbántad?"

"Nem" mondta Domi, és tartotta a szemkontaktust.

"Akkor jó" mosolygott Babi, és gyorsan megcsókolta a lányt. Aztán el is húzódott, de ez Dominak nem volt elég, szóval visszahúzta magához a srácot, és egy kis ideig még kint maradtak. "Megismételhetnénk majd..." mondta a srác, amint szétváltak.

"Még átgondolom" mondta Domi játékosan, és azzal ott is hagyta a srácot, és visszasétált a házba, majd a bejárati ajtóhoz, ahol Petra várta.

"Na?" Kérdezte Petra, arra várva, hogy majd Domi mindent elmond.

És el is mondta. Ahogyan hazafele sétáltak, Domi kitért minden részletre, és Petra pont ezt szerette volna.

——————————————

Az évzáró ünnepségre az Arany János Gimnázium diákjai mind ünneplőben mentek, ahogyan az szokás volt. Domi Julieval ült kint és éppen halkan mesélte, hogy Babi miket írogatott neki az előző este, amikor Petra csatlakozott hozzájuk.

"Mizu?" Kérdezte Domi mosolyogva.

"Összevesztem Barbiékkal" mondta a lány és rántott egyet a vállán.

"Oh... min?"

"Nem tetszett nekik hogy más barátaim is lettek" mondta Petra, és leült Domi másik oldalára.

"Pedig ami óta más barátaid is vannak, sokkal jobban bírlak" mondta Julie őszintén, és a két lány összemosolygott. Domi örült, hogy Julie és Petra is kijöttek egymással.

"Amúgy biztos ki fogunk békülni, de most úgyis kicsit elegem lett belőlük, szóval jó ez így" mondta Petra.

Domi telefonja megszólalt röviden, és a lány már tudta, hogy kitől jött üzenete.

Babi✨: Évzáró után átjössz?💘

Domi✨: akár😉

Babi✨: hívhatom Ágit is ha nem akarsz😌

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Arany János GimnáziumWhere stories live. Discover now