11.

56 4 0
                                    

Domi első osztálykirándulására az új osztályával teljesen rá volt stresszelve. Remélte, hogy minden jól fog menni, és jól fogják magukat érezni.

"Mikor indulsz?" Kérdezte Julie Domitól, mivel éppen telefonáltak péntek reggel, amikor volt a találkozójuk a suli előtt.

"Tíz perc múlva. Hozol te elosztót?"

"Már be van pakolva." A lányok végül ketten lesznek egy egész szobában. A szentháromság egy másikban, egy harmadikban az ikrek, Zente és Gergő, a negyedikben pedig Hunor, Dávid és Bence. Így egyel több szobát kellett foglalni, mint alapból számoltak, de így jött ki az, hogy ne legyenek egy szobában fiúk és lányok, illetve a tanárok külön szobába mehessenek.

"Le kell raknom, anyu hív" mondta Domi, majd miután elköszönt barátnőjétől, lefutott a csomagjával együtt az anyukájához, hogy reggelizzenek együtt.

"Ha meglenne a jogsid, most magadat is kivezethetnéd" mondta az anyukája, mire Domi megforgatta a szemeit.

"Anya, akkor is el kellene menned az autóért, mert ott maradna a suli előtt."

Egy csendes reggeli után beszálltak a kocsiba, Domi mégegyszer leellenőrizte a csomagjait, és elhajtottak a suli fele.

"Kincsem, ma felhívtak Leonie szülei" mondta Domi anyja.

"És mit mondtak?"

"Kérdezték, hogy nem megyünk-e hozzájuk a nyárra. Az ottani házat eladtuk, úgyhogy ott nem lakhatunk, de azt mondták, hogy szívesen odaadják a kerti kisházukat. Bár te úgyis Leonie-val aludnál, gondolom."

"De jó! Hiányoznak már. Jó ez az új osztály, szeretem őket, de azért a németországi barátaim mégis azok az emberek, akikkel felnőttem."

"Persze, kincsem. Gondoltam, hogy ezt mondod, úgyhogy már beleegyeztem amúgy is."

Közben megérkeztek a sulihoz, ahol Domi már látta az ikreket és Marci bát Koncz tanárnővel.

"Kik ezek a srácok?" Kérdezte Domitól az anyukája, Domi pedig elmosolyodott.

"Ők az ikrek, Erik és Márk. Akiknek voltam a versenyén."

"Most már értem miért mentél."

Kiszálltak a kocsiból, és odamentek a tanárokhoz köszönni először, majd Domi odament az ikrekhez, az anyukája pedig maradt egy kicsit beszélgetni.

"Most látom először anyudat" mondta Erik.

"Ja, ő itt anya" mondta Domi nevetve. "Most gyanúsított meg azzal, hogy csak azért voltam a versenyeteken, mert jól néztek ki."

"Szóval szerinted jól nézünk ki?" Kérdezte Erik, és Domi nevetett.

"Persze, de ezt te is tudod" mondta a lány, és finoman ráütött Erik karjára.

"Srácokk!" Hallottak egy hangot, és nem sokkal később megjelent Dávid, és a szülei rögtön bemutatkoztak Domi anyukájának.

Szépen lassan megérkezett a szentháromság és Zente is, majd befutott Hunor és Julie, együtt, kézen fogva. Domi mosolya óriásira nőtt barátai láttán és gyorsan meg is ölelte őket.

"Akkor, ez most hivatalos?" Kérdezte. Julie félénken ránézett Hunorra, aki csak közelebb húzta magához, és rávigyorgott Domira.

"Igen."

"VÉGRE!" Kiáltott Domi nevetve, és mindenki vele nevetett együtt.

Arany János GimnáziumWhere stories live. Discover now