4.

92 3 0
                                    

Dominika egyre jobban izgult. Ez lesz az első bulija az új iskolájában. Nem ismert sok embert, igazából csak Julie-t, Bencét és Dávidot.

"Megérkeztünk." Mondta Bence anyukája, a gyerekek pedig kiszálltak a kocsiból. Dominak szimpatikus volt az anyuka, nem akarta mindenáron leégetni a gyerekét és nem kérdezett sokat.

"Wow." Mondta Dominika, ahogy ránézett a nagy házra. Szép volt, kétszintes, nagy kerttel. A lámpák égtek a házban, de a függönyök be voltak húzva, így csak néhány sziluettet lehetett látni. Dávid rámosolygott Domira és intett a fejével, hogy menjenek be.

Amint az ajtó kinyílt, megcsapta őket a meleg és a hangos zene. Sokan voltak, legalább harmincan, ami ebben a kis létszámú iskolában nem kevés.

"Az egész iskola itt van?" Kérdezte Domi nevetve.

"Nem, csak a jófejek." Mondta egy mély hang, és ahogy Domi megfordult, Babi állt előtte. Ettől természetesen először lefagyott, majd majdnem elesett.

"Babi vagyok." Mondta a fiú és rámosolygott Domira.

"Én... Domi." Mondta a lány és kezet fogtak. Babi nagyon magas volt, de Dávidnál nem magasabb. Domi sem volt alacsony, de csak Babi orráig ért.

"Tudom. Te vagy az új csaj, mi?" Kérdezte Babi.

"Hát, igen."

"És milyen Budapest?" A két fiatal beljebb sétált a nappali felé, Julie és a srácok pedig rejtélyesen eltűntek.

"Igazából, ötéves koromig itt éltem. Az iskolát már pont kint kezdtem, de Budapest pont olyan mint amilyenre emlékeztem."

"Hány éves is vagy most, ha szabad kérdeznem?" Kérdezte Babi szórakozott mosollyal az arcán.

"Tizenhét."

"Szóval, tizenkét évet éltél kint."

"Hű. Ki ez az Einstein?" Kérdezte Domi és együtt felnevettek. A lány örült, hogy a sráccal beszélgethet, aki már az első pillanattól kezdve tetszett neki, de persze tudta, hogy barátnője van. És a barátnőnek nem tetszett, ahogy Babi Domival nevetgélt.

"Sziasztok." Szólalt meg hűvösen a magas, világosbarna hajú, egyébként gyönyörű lány. "Te biztosan Dominika vagy." Állapította meg, és kezet nyújtott Dominak, aki miután felészlelt meglepettségéből, elfogadta a kézrázást. "Ágota. Hívj nyugodtan Áginak." Mondta a lány és egy erős kézszorítás után a kezét Babi karja köré fonta. Domi hirtelen nem tudta, most mit kéne csináljon, de szerencsére Ágota beszédes lány volt, és elkezdett arról fecsegni, hogy mennyire tetszik neki Domi felsője. Persze ez mind hamis dicséret volt.

"Köszi." Mondta Domi kellemetlenül, és éppen arra készült, hogy szökés képen megkérdezze, merre van a mosdó, amikor Dávid megjelent mellette.

"Babi! Ági! De rég találkoztunk!" Mondta és amolyan fiús ölelést adott Babinak, majd lepuszizott Ágotával.

"Szia Dávid. Mizu?" Kérdezte Babi.

"Csak láttam, hogy Domival ismerkedtek és gondoltam idesétálok." Mondta Dávid és játékosan oldalba bökte Domit, mire Domi kissé feloldódott és onnantól kezdve jól elbeszélgettek négyesben.

Valahol a szoba másik felében pedig Julie és Bence arról vitatkoztak, hogy vajon előbb szakít Ágota Babival, vagy Babi dobja Ágotát Domi miatt. Mert hogy, bár tudták, hogy Babiék az első számú sztár párja az Arany giminek, azt is tudták, hogy Babi nem feltétlenül a leghűségesebb fiú a Földön. És abból ítélve, ahogy Domira nézett, szívesen elfelejtené Ágit egy pár perce.

"Szerintem Domi nem lenne benne. Rendes lány, és másnak a barátjával nem kezdene ki." Mondta Julie, mire Bence megrázta a fejét.

"Persze, hogy rendes lány. De valld be Julie, ha te és Babi egyedül lennétek egy szobában és rádmozdulna, te sem ellenkeznél túl sokat." Mondta.

"Bence!" Szidta meg a Julie a fiút, de a halvány pír az arcán sokmindent elárult.

"Egyébként is, Babi biztosan előbb vagy utóbb meg akarja szerezni Domit. Sosem elég neki egy lány, mindig jobbat és többet akar."

"Te sem szereted Babit?" Kérdezte Julie. Megszokta már, hogy más fiúk szidják Babit, főleg Hunortól. Márpedig Hunorral jó sok időt tölt együtt.

"Hát, nem is tudom. Dávid régi barátja, és sokat lógunk együtt. Nem szeretek rossz dolgokat mondani másokról, de ha róla van szó, valahogy nincs lelkiismeret-furdalásom. Lehet, hogy jófej meg vicces meg népszerű, de egyszerűen nem egy jó ember."

Miután ezt elmondta, csend ült a kettőjük közé, amit végül Németh Boróka, a diák önkormányzat elnöke szakított meg.

"Titeket is kevésszer látni Babi házibulin." Mondta, majd megölelte mindkettőjüket.

"Mit iszol Boró?" Kérdezte Julie, a lány kezében lévő üvegpohárra mutatva.

"Hát... kóstold meg." Mondta és egy nagy mosollyal Julie felé nyújtotta poharat, amiben átlátszó folyadék volt, és gyanúsan nem víz.

"Majd legközelebb, de köszi." Mondta Julie.

"Hát jó... és te kérsz?" Kérdezte Boróka és tett egy lépést Bence felé. Majdnem az egész iskola tudta, hogy bejön neki Bence, de ez sosem zavarta a lányt. Ő Bencének ugyan nem tetszett, de a srác azért szeretett jóban lenni vele, és akikkel ő jóban volt, azokkal törődött.

"Nem, és azt hiszem inkább neked sem kéne többet innod. Valahogy még haza is kell jutnod, nem?" Kérdezte nevetve és kivette a poharat a lány kezéből, majd odaadta valaki másnak.

"Milyen törődő vagy." Nevetett Boróka.

"Igen, tudom." Motyogta Bence. Julie pedig megérezve a helyzet kínosságát, inkább elfordult és elkezdte keresni Domit. Meg is találta, a mosdó előtti sorban.

"Domi!"

"Julieee!" Kiáltott Domi és barátnője karjaiba vetette magát.

"Ittál?"

"Alig. De fáradt vagyok. És képzeld, találkoztam Babival."

"Igen, láttam. Meg a barátnőjével is."

"Hát ja. Az a baj, hogy elég szép, és összeillenek."

Domi volt a következő a soron, és megkérte Julie-t, hogy menjen be vele, mert bulikon nem szeret egyedül a mosdóban lenni. Mikor együtt kisétáltak, nagy csend fogadta őket. Hirtelen minden tekintet Domira szegeződött, amit először nem értett, de ahogy kínosan sétáltak vissza a nappali felé, rájött, hogy miért.

"Egész este őt nézted!" Sikított Ágota. Látszott rajta, hogy nem az első italán van túl. "Gyerünk, Babi, mozdulj rá! Engem is így szedtél fel, még együtt voltál az előző barátnő-"

"Ági, ehhez igazán nincs senki másnak köze és most éppen-"

"Nem érdekel ki hallja, hadd tudják meg, milyen szar ember vagy!"

"Srácok, vége a bulinak, mindenki menjen haza!" Kiáltott Dávid, mire mindenki elkezdett mozgolódni. Volt, aki rögtön kiment a házból, volt, aki még kíváncsi volt a drámára. Bence viszont megtalálta a lányokat és kivonszolta őket magával, Borókával az oldalán.

"Hú, te vagy Dominika, nem?" Kérdezte az idősebb lány, de senki nem válaszolt neki.

"Anya itt van értünk kb öt percen belül." Mondta Bence. Domi csak ránézett, és nem válaszolt. Össze volt zavarodva.

"Ezt... nem értem. Igen, nyilván Babi helyes srác meg minden, az összes lánynak tetszik." Mondta Domi lassan. "De... én nem csináltam semmit. Vagyis... csak beszélgettünk. És ő is végig ott volt. De tényleg. Miért akadt ki ennyire?"

Arany János GimnáziumWhere stories live. Discover now