8.

65 2 0
                                    

Domi, Julie és Hunor a megszokott asztaluknál ültek, amikor Julie leejtette a villáját.

"Oh. Hát ezzel én már nem eszek." Mondta, majd felállt a koszos villájával, hogy újat hozzon. Domi gyorsan kihasználta helyzetet, és Hunorhoz fordult.

"Szóval, mi van Julie-val?" Kérdezte, és Hunor szeme elkerekedett.

"Ezt hogy érted?"

"Hunor... tudod te azt." Mondta Domi, és figyelte, ahogy a fiú tekintete Julie-t követi.

"Julie a legjobb barátom, már egy ideje."

"Ja, és csak idő kérdése, hogy valaki elhívja randizni, vagy valami. Hunor, Julie jó csaj, és jófej is."

"Tudsz valakiről, aki..."

"Hát te elhívhatnád." Mondta Domi, és Hunor majdnem félrenyelte az ebédjét.

"Domi, halkabban! Még valaki meghallja, és azt hiszi, hogy tényleg bejön."

"Nem is mondtam arról semmit, hogy bejön neked." Mondta Domi összefont karral.

"Tudom. És nem is." Szögezte le a fiú, végig a levesét nézve.

"Hé, Julie! Ma nem megyünk el együtt kajálni? Hárman."

Erre Julie gyanakodva nézett barátnőjére, majd Hunorra, és megrántotta a vállát.

"Mehetünk."

"Okés. Hunor?" Kérdezte Domi erőteljesen.

"Jó." Mondta a fiú, kicsit morcosan.

Később Domi otthon ült, amikor megcsörrent a telefonja.

"Hunor, szia!"

"Merre vagy? Julie-val itt várunk már egy ideje."

"Jézusom, szólni akartam. Ma anyu elvisz apuhoz, rég láttam már, és amúgy sem tudtam volna lebeszélni róla. De ti menjetek attól!"

"Dominika..."

"Jajj Hunor gyerünk már, tudod, hogy igazam volt ma."

"Domi-"

"Mennem kell, apu vár. Csók!" Mondta Domi, majd letette a telefont, és visszatért kedvenc sorozatához. Közben ráírt Bencére, hogy elmesélje, hogy Julie és Hunor éppen kettesben vannak, és több, mint valószínű, hogy bejönnek egymásnak.

Bence💛: Mekkora kerítőnő vagy😂

Domi😍: Ja tudom💁‍♀️

Domi😍: Remélem összejönnek

Bence💛: Most már én is

Bence💛: És mi van veled? Babi zaklat azóta?

Domi😍: Nem, szerintem elengedte...

Bence💛: ...Jól sejtem, hogy ennek annyira nem örülsz?

Most mit mondjak neki? Őszintén, én sem tudom. Babi nagyon bejön, vagy legalábbis bejött, és most nem tudom mit kellene éreznem. Persze nem helyes, hiszen barátnője van. És ahogy Dávid is mondta, Ági jót tesz neki. Ha ő nem lenne, most Bence helyett biztosan Babival beszélgetnék.

Domi😍: Nem tudom

Bence💛: Ezért a válaszért ennyit gondolkodni🙄

Domi😍: Nehéz kérdés volt😌

Teltek a napok, és Domi egyre kevesebb időt töltött legjobb barátaival, és egyre többet volt az ikrekkel, Bencével és Dáviddal, sőt, egyszer elment Petrával is ruhákat vásárolni. Petra egyébként, mint kiderült, nagyon vicces lány, sokan hamisan elítélik, csak mert Barbarával és Nadinnal jóban vannak, és ők a rossz hírnevű szentháromság. Nincs valami mély kapcsolatuk Domival, de sokszor beszélgettek edzések után, sőt, Petra feladó pozícióban játszott, Domi pedig időközben center lett, ami annyit takar, hogy nagyon összhangban kell lenniük.

Arany János GimnáziumWhere stories live. Discover now