3.

109 5 0
                                    

Dominika lassan az összes osztálytársát megismerte, és elkezdett beilleszkedni. Hunor és Julie sokat segítettek neki, mivel szinte rögtön befogadták. Ahogy teltek a hetek, Dominika úgy érezte, joggal hívhatja őket a barátainak. Sokszor csináltak együtt programot, sőt, ott is aludtak Hunornál egyszer. Domi elgondolkodott azon, hogy vajon Hunor meleg-e, de arra jutott, hogy nem valószínű.

Két új legjobb barátján kívűl egész jóban lett Dáviddal és Bencével is, mivel a két srác Hunor közeli barátai voltak. És alkalmanként Petrával, a szentháromság egyik tagjával is váltottak pár szót, mivel elkezdett röplabdázni az iskolában, ahova Petra is járt.

Az évfolyam másik két osztályából egyre ismerősebb volt neki mindenki, de még senkivel nem beszélgetett igazán.

Viszont Babit egyre többet látta a folyosón, és Julie-t egyre többet faggatta róla. Megtudta, hogy a srác neve Babinszki Ákos, ami eléggé tetszett neki. Illetve nem a teljes neve, csak édesnek találta, hogy a beceneve Babi. Alkalmanként találkozott a tekintetük, sőt, ha nagyon figyelt, Dominika azt is látta, hogy Babi mosolygott.

"Ne már, Domi! Te is be állsz a sorba?" Kérdezte egy nap Hunor ebédnél, miközben hallgatta, hogy Julie és Domi Babiról pletykálnak.

"Hunor. Ha a fiúkat szeretnéd, neked is bejönne." Mondta Domi, mire Hunor csak a szemét forgatta.

"Ha a fiúkat szeretném, már rég összejöttem volna magammal."

"Haha, vicces." Mondta Julie, Domi viszont gondolatban vállon veregette magát. Kiderítette Hunor szexualitását anélkül, hogy rá kellett volna kérdezzen.

"De most komolyan. Együtt van Ágival. És Ági rendes lány, szerintem együtt fognak maradni." Mondta Hunor, és mind a hárman Babiék asztalára néztek, természetesen feltűnésmentesen. Olyannyira, hogy Babi egyszer csak visszanézett rájuk, és még el is mosolyogta magát, mielőtt visszanézett a mellette ülő barátnőjére.

"Oké, ezt nem csak én láttam, ugye?" Kérdezte Domi, de csak rá kellett néznie Julie vigyorgó fejére, hogy tudja, tényleg megtörtént.

================================

"Szóval, mit játszunk?" Kérdezte Dávid. Péntek este volt, és páran az osztályból átmentek Bencéhez, akinek volt egy kerti kisháza, ahol tökéletesen el lehetett bulizgatni. Volt egy nagy asztal bent székekkel és egy nagy hangszóró. Körülbelül ennyi, de ez pont elég volt nekik.

Hunor, Dávid, Bence, Erik, Márk, Julie és Dominika voltak ott, ami elgondolkodtató volt. Vajon, amíg ő nem volt ott, Julie egyedüli lányként volt a társaság része?

"Felelsz vagy mersz!" Mondta Erik, mire a testvére rácsapott a saját homlokára.

"Az unalmas." Motyogta.

"Akkor... én még soha." Mondta Dávid.

"Nincs kedvem inni." Nyávogott Hunor.

"Nekem sincs." Értett egyet Bence, és mindenki bólogatni kezdett.

"Várjunk. Ti... isztok?" Kérdezte Dominika.

"Hát... ja?" Mondta Hunor felvont szemöldökkel. "Igen, tudom, a többségünk még csak tizenhat. Nálatok betartották a korhatárt?" Kérdezte a lányt, és mindneki csodálkozva nézett rájuk.

"Nem, dehogy. Csak... meglepett. Vagyis, számíthattam volna rá." Nevette el magát Dominika.

"Szerintem, holnap vigyük el Dominikát bulizni." Mondta Bence, és rámosolygott Domira.

"Amúgy... hívhattok Dominak nyugodtan." Mondta a lány kicsit zavartan, de határozottan.

"Rendben, Domi." Mondta Bence, miközben hátrasimította a hosszú haját. Nem volt olyan vonzó, mint Babi, de azért ez a mozdulat nem nézett ki rosszul rajta.

"De tényleg. Domi, holnap Babi házibulit tart. Ha velünk jössz, tuti beengednek." Mondta Dávid, mire Domi szemei elkerekedtek, és megfogta Julie kezét az asztal alatt.

"Ti ismeritek Babit?" Kérdezte, de megbánta, mivel először furcsán néztek rá, majd egyszerre tört ki mindenkiből a nevetés.

"Igen, jó barátom." Magyarázta Dávid. "Anyukáink ismerik egymást."

"Aha... hát, jó... azt hiszem, rám fér az a bulizás. Ki jön?" Kérdezte Domi, és körbenézett az asztalon.

"Én és Bence biztos." Mondta Dávid. Julie is rögtön rábólintott, viszont Hunor nem ment bele. Nem szerette Babit, és ez nyilvánvaló volt. Az ikreknek meccsük volt, azt mondták, talán máskor.

"Hát akkor, négyesben megyünk." Vigyorgott Julie Domira, Bencére és Dávidra.

"Vigyázzatok a nőimre." Mondta Hunor és rámutatott a két srácra, mire mindenki elkezdett nevetni.

"Mit vegyek fel?" Kérdezte Domi, és kapott néhány unott pillantást.

"Akármit, de tényleg. Babi bulijára van aki estélyiben, van aki szakadt farmerban megy. Ahogy gondolod." Válaszolt Dávid.

Másnap Julie átment Dominikához, hogy együtt készüljenek Babi bulijára. Ez vicces, mert még nem is ismerték egymást, de azért Domi már a házibulijába ment. Otthon Németországban akkor ment bulizni, ha valaki személyesen meghívta. Persze, az ottani sulijában a kis társaságos bulikat szerették a legjobban. Felhívta FaceTime-on Leonie-t, az ottani legjobb barátnőjét. Julival megismerkedtek, és rögtön jóban lettek, bár a kommunikációval voltak problémáik. Julie nem tud folyékonyan németül, Leonie viszont nem igazán tud angolul, vagy bármilyen más nyelven. Magyarul is csak a fontosabb káromkodásokat tanulta meg Dominikától, meg azt, hogy szeretlek.

"Szép vagy." Jött a bók Julie-tól, ahogy Domi befejezte a sminkelést. Nem akarta, hogy túl sok legyen, úgyhogy ízléses mennyiséget rakott fel, de azért láthatót. Nagyjából utcai ruhákba öltözött, de azért nem a kapucnis pulcsiját vette magára szakadt farmerrel.

"Megcsinálhatom a szemöldöködet?" Kérdezte Julie.

"Persze." Mondta Domi izgatottan. Néha Leonie is megcsinálta a szemöldökét, mivel Domi nem nagyon foglalkozott vele. A lány sminkes akar lenni a gimi után, úgyhogy nagyon jó érzéke volt hozzá. De Julie is nagyon jó szemöldököt csinált, bár kicsit máshogy.

"Mehetünk?" Kérdezte Domi, miután mindketten készen voltak. Az beszélték meg, hogy nyolckor találkoznak Bencénél a srácokkal. Tök jól esett Dominak, hogy így gondoltak rá.

"Menjünk." Mondta Julie és lesétáltak Domi anyukájához, aki aztán elvitte őket Bencéhez.

"Csak óvatosan lányok, és okosan." Mondta, mielőtt kiszálltak a kocsiból. Dominika megpuszilta, és gyorsan be is csukta az autóajtót, mielőtt más kínos tanáccsal jött volna. Egy ideig még maradt, amíg Bence és Dávid ki nem jöttek értük, majd elhajtott.

"Jól néztek ki." Mondta Dávid, és megölelte mindkettőjüket. Itt Magyarországon úgy tűnik, ez a szokás. Kint Németországban is ölelkeztek, de csak a legközelibb barátnak köszöntek öleléssel.

"Köszi." Mondta Julie, miközben Bencének is köszöntek, majd bementek a házukba, ahol Bence anyukája már várta őket.

"Sziasztok!" Köszönt mosolyogva, és megpuszilta Julie-t, majd Domira nézett mosolyogva. "Szerintem mi még nem találkoztunk."

"Dominika." Mondta a lány és kezet fogott a nővel.

"Oh, az új lány, igaz?"

"Igen."

"Már annyira nem is új." Mondta Julie és átkarolta Domit, mire mindketten elmosolyodtak.

"Mehetünk?" Kérdezte Bence, és néhány bólintás után elindultak kifele, Bence anyukájának a kocsijához.

Arany János GimnáziumOù les histoires vivent. Découvrez maintenant