6.

80 3 0
                                    

Ahogy a május telt, Dominika egyre többet volt a barátaival. Mivel a Babis sztori lecsengett, már volt egy kis személyes tere, nem mindig kellett attól félnie, hogy minden lépését figyelik. Sokszor mentek Hunorral és Julie-val moziba, vásárolni, átmentek Bencéhez társasozni, ahol rendszerint Dávid, Erik és Márk is ott voltak. Sőt, néha Petra, a miss picsa társaság legnormálisabb tagja is átnézett, mivel Domival együtt jöttek haza röplabdáról.

"Bence, anyud kéri, hogy segíts neki valamivel!" Szólalt meg Erik, amikor visszajött a mosdóból. Bence visszasétált a házba az anyjához, Erik meg lehuppant a kanapéra, Domi mellé.

"Fáradt vagy?" Kérdezte a lánytól, aki aznap már harmadjára ásított.

"Hát igen, egy kicsit. Nehéz volt az edzés."

"Mikor lesz meccsetek?"

"Hát, azt hiszem, csak jövőre. Ez egy iskolai csapat, nem pedig egyesület." Nevetett Domi, mivel jól tudta, hogy Erik és Márk majdnem minden hétvégén versenyeznek.

"Hát, ha majd itt játszotok, hangosan fogok szurkolni." Mondta Erik és rámosolygott a lányra. "Amúgy, mostanában elég csendes vagy. Van valami baj?" Erre Domi nagyot nézett, nem gondolta volna, hogy kívülről ezt a benyomást kelti.

"Nem, dehogy. Csak, éppen nem történik semmi az életemben, és azt hiszem kicsit monotonná vált." Vont vállat Domi. Erik szeme felcsillant, és felegyenesedett, a többiekre nézve.

"Hé srácok! Pénteken Márkkal nemzetközi versenyre megyünk, és itt lesz a közelben. Gyertek el, ha van kedvetek!" mondta, majd visszazuhant Domi mellé. A többiek rábólintottak, majd megbeszélték, hogy a Tüske tesók szüleivel mennek a helyszínre. "Látod? Majd én csinálok neked programot."

"Örülök. Mármint ennek is, de annak is, hogy vannak barátaim ebben a suliban."

"Mert az előzőben nem voltak?" Kérdezte Erik felvont szemöldökkel.

"De, csak attól féltem, hogy majd itt egyedül leszek, vagy kinéznek..."

"Pff, maximum megnéznek." Mondta Erik egy kacsintással, mire mindketten elnevették magukat.

"Mi olyan vicces?" Kérdezte Bence, és leült Erik mellé.

"Erik vicces. Mit akart anyud?" Érdeklődött Domi.

"Ja, csak a húgom beteg, és elaludt a kanapén. Fel kellett vinni a szobájába."

"Ó, ez aranyos." Mosolygott Domi. "Ez fura, de nem tudtam, hogy van egy húgod."

"Uhh, pedig van. Öt éves."

"Egyszer be kell mutatnod neki."

"JÉZUSOM!!" Hallatszódott egy kiáltás, és Domi rögtön tudta, hogy Julie volt, mivel ő az egyetlen lány rajta kívül.

"Mi történt?"

"Az történt, hogy szerintem Marci bá és Koncz tanárnő összejöttek." Mondta Julie izgatottan.

"Hogy mi???"

"Hát... a héten ez a harmadik közös posztjuk, és Marci bá anyukája kommentelget a képek alá. Ez itt pedig tuti az ő pulcsija Koncz tanárnőn."

Mindenki gyorsan Julie köré gyűlt és szemügyre vették a képeket.

"Mindig is tudtam, hogy van ott valami a levegőben." Mondta Dávid, és ránevetett a képekre. "Amúgy meg Koncz tanárnő nem éppen egy banya, úgyhogy megértem Marci bát."

"De így legalább lehet ő az ofőhelyettesünk." Mondta Márk, nagy mosollyal.

"Mert most nincs?" Kérdezte Dominika összezavarodva.

Arany János GimnáziumWhere stories live. Discover now