"Szóval, az új ofő helyettesetek Koncz tanárnő lett" jelentette be Marci bá egy elég unalmas napon, osztályfőnöki közepén. Mindenki valami mással volt elfoglalva, hiszen addig az iskola házirendjéről beszélt, amit akkor újítottak meg. Az első padsorban ült a szentháromság, akik úgy tettek, mintha jegyzetelnének, de közben Petra egyfolytában Snapchateket küldött Dominak, úgyhogy nem igazán figyeltek. Mellettük ült Erik, aki próbált Barbival beszélni, de a lány egyfolytában csak egyszavas válaszokat adott, vagy teljesen ignorálta. Mögötte ült Márk, aki feltűnésmentesen tudott Instagramon lányokat nézegetni, és néha egyet-egyet lescreenshotolt, és elküldött másoknak. Mellette Julie, Bence és Dávid ország városoztak, amibe néha Domi és Hunor is besegítettek, de ők közben egymással beszélgettek. Hunor mellett Gergő ült, aki elég csendes volt, egymagában elsudokuzott, Domi mellett pedig Zente olvasott valami könyvet, és közben németre írt házit. Domi próbált neki néha segíteni, mivel az egész osztályban csak ő értette a nyelvet, de a srác túl makacs volt ahhoz, hogy hagyja magát.
Marci bá bejelentésére viszont mindenki felkapta a fejét.
"Szóval Koncz tanárnő" mosolyodott el Dávid.
"Igen. Remélem, rá is legalább úgy fogtok hallgatni, mint rám" mondta Marci bá, de Dávid nem hagyta annyiban a dolgot.
"Tanár úr, most úgysincs annyi dolgunk... tessék már elmesélni, mi van ön és a tanárnő között?" A kérdése mindenkit meglepett, de Marci bá reakciója még jobban. Persze ő a leglazább tanáruk, de egy ennyire személyes kérdésre még tőle sem vártak választ.
"A tanárnő és én már egy ideje ismerjük egymást. Most pedig, mondjuk úgy, hogy tényleg olyanok leszünk, mint az osztály anyukája és apukája."
"Szóval együtt tetszik lenni?" Kérdezte Nadin, és Marci bá kicsit elnevette magát.
"Igen, Nadin, együtt vagyunk. Na de most beszéljünk-"
"Sok boldogságot!" Kiabált Erik
"Köszönjük."
"És mióta tart-"
"Gyerekek, bármikor szívesen megosztom veletek a személyes életemet, de most meg kell beszélnünk néhány dolgot. Két hét múlva van az osztálykirándulás."
"Hova megyünk?" Kérdezte Hunortól Domi, aki azután jött az osztályba, hogy megbeszélték a részleteket. Az anyja befizetett mindent, de nem beszéltek róla, hogy hova mennek, vagy mikor.
"Balaton. Tavaly Miskolcon voltunk, jövőre pedig szeretne minket külföldre vinni, mivel végzős évben már nem lesz igazi osztálykirándulásunk, és azt mondta, mindenképp akart Balatonos nyaralást velünk" magyarázta a srác. Az óra hátralevő részében megbeszélték részletesen a programot, hogy mit vigyenek, és hogyan. Kisbusszal mennek, úgyhogy nem lesz sok hely a csomagoknak.
"Hát én így biztosan nem fogok beférni" hallotta Domi Barbi nyafogását, ahogy óta után kivonultak a szentháromsággal.
"Majd megoldjuk" mondta Petra unottan, azzal a három lány eltűnt a folyosón.
"A következő az lesz, hogy összevesznek a szobabeosztáson, mert négyfősek a szobák, de ők nem akarnak plusz egy embert maguk mellé" mondta Julie.
"De ez nem is lehetséges. Öten vagyunk lányok. Egyedül csak nem fog aludni senki, Marci bá pedig azt mondta, hogy fiúk és lányok nem aludhatnak egy szobában" mondta Domi.
"Nem tudom hogy lesz. Tavaly nyilván velük aludtam, de egész nap a srácokkal voltam" mondta Julie, mint a 'negyedik' lány.
"Majd úgyis eldől. Maximum Koncz tanárnővel alszotok" mondta Hunor, és Dávid elnevette magát.
YOU ARE READING
Arany János Gimnázium
Teen Fiction(Van egy Arany János gimi Budapesten, de a történetben lévô suli teljesen kitalált) Balla Dominika az új lány a 10/c-ben. Kövesd az útját, ahogy beilleszkedik, barátokat szerez, szerelmes lesz, de ami a legfontosabb, megtalálja önmagát.