13.

37 2 0
                                    

Miután a társaság visszament a szálláshoz és Marci bá lefektette a szabályokat (éjfélkor mindenki a saját szobájában, aki hangos, fekvőzik tábor végén), mindenki kiment a szállás tűzrakó helyéhez, ahol tábortüzet csináltak.

"Marci bá ennyire szeret fekvőztetni?" Kérdezte Domi.

"Tesi tanár akart lenni, csak érettségi évében annyira lesérült, hogy még évekig nem tudta a térdeit használni, szóval végül mást választott. Szerencséje, hogy olyan jó tanuló volt, hogy bármiből lehetett volna tanár" magyarázta neki Hunor.

"Pedig el tudnám képzelni" mondta Domi.

Elkezdtek pillecukrot sütni, és beszélgettek az élet nagy kérdéseiről, például, hogy vajon Marci bá és Koncz tanárnő mióta járogatnak.

"Ne már" nevetett Domi, amikor Hunor ellopta tőle a már kész pillecukrot. "Köcsög."

"Hunor ne legyél ekkora paraszt" mondta Julie, Hunor ölében ülve.

"Ez csak egy pillecukor" mondta Hunor, tele szájjal.

"Fúj" nevetett Domi, és felállt, hogy vegyen még pillecukrot.

"Srácok" mondta Márk, és ijedt fejjel nézett körbe.

"Mizu?" Kérdezte Dávid.

"Léna rám írt."

"Mit" kérdezte Julie, és hirtelen már nem érdekelte Hunor, átült Márk mellé, akinek a másik oldalán Domi már ott is volt, és együtt találták ki, mit írjanak Lénának.

"Szóval akkor bejön neked is nem?" Kérdezte Domi.

"Hát... nem tudom" mondta Márk, mire Domi egy kicsit mérges lett.

"Márk... ha nem tetszik nem adom én se alá a lovat."

"Na jó, Léna azért elég jó" vallotta be Márk.

"Egy pár nap beszélgetés után kérdezd meg, hogy van-e kedve találkozni. Biztos, hogy igent fog mondani" mondta Domi, majd mosollyal a fején visszaült Hunor mellé.

"Hol a barátnőd?" Kérdezte Domi.

"Mosdóba ment, meg lehozni valami kaját, ami nem pillecukor. Azt nem nagyon szeretni."

Domi rámosolygott barátjára, és elgondolkozott rajta, hogy ő pár hónappal azelőtt még azon gondolkozott, hogy vajon Hunor egyáltalán a lányokat szereti-e.

"Nagyon cukik vagytok" mondta. Hunor kissé elmosolyodott, és rákönyökölt Domi vállára.

"De azt ugye tudod, hogy így most te vagy az új legjobb barátnőm? Mármint, Julie már nem lehet az, hiszen más posztot tölt be."

"Megtiszteltetés."

"Miről van szó?" Kérdezte egy női hang, és Petra leült Domi mellé.

"Csak Hunorról és Julie-ról. Hol hagytad a nőidet?"

Petra csak a fejével intett egyet, és Hunor és Domi látták, hogy Barbara és Nadin is leültek a tűz köré, kettesben, kissé távolabb a többiektől.

"Ma egész nap arról beszéltek, hogy utálnak osztálykirándulásra jönni. De azért titokban örülnek szerintem, hogy Erik néha szóba áll velük. Vagy, hogy Dávid odajön hozzám kérdezni valamit és ők is bevonódnak a beszélgetésbe."

"Amúgy, szívesen megismerném őket is..." vallotta be Domi, és rápillantott Barbarára és Nadinra, akik hihetetlen megvetéssel néztek körül a társaságon.

"Na jó, én ehhez hülye vagyok" jelentette ki Márk, és letette a telefonját.

"Na jó" mondta Erik is, és kezébe vette testvére telefonját. "Mindig is tudtam, hogy egyszer felszedek neked egy lányt." És azzal elkezdett beszélgetni Lénával Márkkal együtt, ami mindenkit megnevettetett.

Arany János GimnáziumWhere stories live. Discover now