-"Sorry"
මං අනිත් පැත්තට දොරත් වහගෙන යන්න හැදුවෙ.ඒත් තාත්තා මාව නතර කලා.
-"ආරෝ ඇතුලට එන්න.."
තාත්තටත් පිස්සුද මං දන්නැ මට කතා කරන්නේ.මං දැන් මෙතනින් ගියොත් ඔක්කොම මැද තාත්තා ලැජ්ජ වෙන හින්ද මං හෙමීට ගිහින් තාත්තා එහා පැත්තෙන් ඉදගත්තා.
-"තාත්තේ..මෙතනට මොකටද මට කතා කරෙ..?"
මං තාත්තගෙන් රහසින් අහනකොට එයා මට උත්තර දෙන්නෙ නැතුන් එතන ස්ක්රීන් එක ළඟ හිටන් හිටපු කෙනාට කතා කරා.
-"ඇලෙක්ස් ඔයා දිගටම continue කරගෙන යන්න."
-"සර් මේ තියෙන්නෙ investigation team එක අපිට දීපු CCTV footage."
ඒ මනුස්සයා එහෙම කියලා CCTV footage එක play කරා.වෙන්නෙ මොනාද කියලා මෙලෝ දෙයක් නොදන්න මං මොන්ගලයා වගේ ස්ක්රීන් එක දිහා බලාගෙන හිටියා.
-"සර් මෙතනින් එහාට විනාඩි 45ක CCTV footage missing.ඒ සේරම ඩිලිට් කරලා.ඒ විනාඩි 45 ඇතුලට කම්පැනි එකේ කිසිම තැනක recordings නැ.හැබැයි අපිට cleaning room එක ළඟ විනාඩි 3ක විතර recording එකක් හම්බුනා.මේ තියෙන්නේ ඒ recording එක."
එයා එහෙම කියලා recording එකක් ස්ක්රීන් එකේ යැව්වා.ඒකේ තිබ්බේ නිකන් නින්ජා කෙනෙක් වගේ එකෙක් cleaning room එක ඇතුලට යනවා.
-"ඒ කවුද කියලා තාම හොයාගන්න විදිහක් හම්බුනේ නැද්ද?"
තාත්තා ස්ක්රීන් එක දිහා බලාගෙනම එහෙම ඇහුවා.
-"නෑ සර් හොයාගන්න හම්බුනේ නැ.ඒ වෙලාවෙ cleanersලත් lunch එකට ගිහින්.ඒ මනුස්සය හරියටම මේ වැඩේට අරගෙන තියෙන අපේ lunch time එක සර්.employeesලා 5000කින් විතර lunch time එකේ miss උනේ කවුද කියලා හොයාගන්න බැනේ සර්.CCTV footage සේරමත් ඩිලිට් කරලනේ."
මේ මනුස්සයා මේ මොන මගුලක්ද කියවන්නේ.CCTV ඩිලිට් කරලලු.ඒ අස්සෙ නින්ජාවෙක් Cleaning room එක අස්සට පැනපුව පෙන්නනවා.මොකෙක්ද මිස් වෙලාලු.මං දැන් මෙතන ඉඳගෙන මේවා අහන් ඉන්න ඕනිද.?
-"තාත්තේ එක්කො මට මෙතන වෙන දේ කියන්න.නැත්නම් මට යන්න දෙන්න."
මං තාත්තා දිහා බලලා නැගිටින්න යනකොට තාත්තා මගේ අතින් අල්ලලා මං නැගිටින්න හදන එක නැවැත්තුවා.ඊට පස්සෙ අර present කරපු මනුස්සයට ඒක නවත්තන්න කියලා මගේ පැත්තට හැරුනා.