Bu sene Hogwarts'da ki 6. yılında genç kız her zaman ki gibi erkenden kalktı. Duşunu aldı, üzerini değiştirdi, saçını yaptı ve işte hazırdı. Okulda ki diğer kızlar gibi saatlerce makyaj ve saç için uğraşmıyordu. O doğallıktan yanaydı. Tamam o da bir yere kadar bakımlıydı ama diğer kızların yanında biraz sönük kalıyordu. Tabi o farkı, derslerinde ki başarısı ve zekiliğiyle hayli hayli kapatıyordu. İşte o Hermione Granger' idi.
~
Genç oğlan diğer arkadaşları gibi Hogwarts'da ki 6. yılındaydı. Ve her zaman ki gibi mükemmeldi. Bir kere o Draco Malfoy' idi. Her zaman ve daima mükemmel olmak zorundaydı. Soy isminin hakkettiği değeri vermeliydi. Veriyordu da. Nihayet uyandı, üzerini değiştirdi ve o Malfoyların artık bir simgesi haline gelen sarı saçlarına epeyce uğraştan sonra mükemmel şeklini verebildi. Son olarak elma kokulu parfümünü de sıktıktan sonra hazırdı. İşte şimdi tam bir Malfoy' idi.
~
İlk ders ksks olduğu için Hermione biraz acele ediyordu. Bilirsiniz, Profesör Snape Gryffindor'dan puan kırmak için yer arıyordu. Ne olursa olsun geç kalmamalıydı. Tam son koridoru da aşmış sınıfa varmak üzereyken karşıdan gelen bir grup -Draco Malfoy ve iğrenç arkadaşları- göründü. İçinden " Kahretsin. Bir onlar eksikti. Zaten geç kalmak üzereyim. Tanrım, lütfen bana bulaşmadan sınıfa girsinler. Başka bir şey istemiyorum. " diye geçirdi. Fakat dileği pek de gerçekleşmişe benzemiyordu çünkü Malfoy ve arkadaşları yüzlerinde ki o itici sırıtışla hızla ona doğru yaklaşıyordu. "Kahretsin" diye geçirdi içinden, bir kez daha. Sonunda karşı karşıya geldiklerin de Hermione gözlerini devirdi ve hızla yanlarından uzaklaşmaya yeltendi fakat onların ( onu) bırakmaya pek niyeti yoktu anlaşılan. Pansy "Ne o Granger korktun mu? Neden bizden kaçıyorsun?" diye bağırdı arkasından. Hermione derse geç kalmak istemese de Snape ortalarda görünmüyordu. Bu yüzden altta kalmamayı seçti ve "Sizin gibi bir küçük iğrenç hamam böceği sürüsünden kaçacağımı sanıyorsan oldukça yanılıyorsun, Pansy." dedi Hermione. Her bir sözcüğü üstüne basa basa söylemişti özellikle 'küçük iğrenç hamam böceği' kısmını. Pansy sinirden kaskatı olmuş bir şekilde Malfoy'a döndü. Bir şey demesini bekliyordu. Malfoy konuştu ve " Değerli zamanımızı senin gibi bir bulanıkla harcayacağımızı sanıyorsan sen oldukça yanılıyorsun demektir, Granger." dedi ve yancılarıyla sınıfın yolunu tuttu. Hermione bir kez daha gözlerini devirmekle yetindi ve arkalarından o da sınıfa girdi.
~
Nihayet dersin bitmesine 5 dakika kalmıştı ve Hermione Profesör Snape'in nasıl şimdiye kadar Gryffindor'dan puan kırmadığını düşünüyordu. Snape Hermione'nin dinlemediğini fark edip "Artık dersimle ilgilenmeye başlayacak mısınız Bayan Granger?" dediği sırada Hermione içinden kendine küfürler yağdırmakla meşguldü. Bütün gözler Hermione'ye döndüğü sırada Snape'den tekrar bir ses duyuldu "Gryffindor'dan 10 puan" dedi. Gryffindorlar homurdanmaya başlamıştı bile. Bu sırada Ron yine çenesini tutamayıp "Bu yaptığı ağtık çok fazla değil mi Heğmione" dedi. Bunu duyan Snape " Görüşünüz için teşekkürler Bay Weasley Gryffindor'dan 10 puan daha" dedi ve nihayet zil çaldı. Snape konuşmak için tekrar ağzını açtı "Ödevlerinizi unutmayın. Ayrıca Gryffindor'a bir ödev daha veriyorum. Bir daha ki dersime nezaket kurallarını öğrenip gelin. Aileleriniz iyi öğretememiş demek ki. Çıkabilirsiniz." dedi. Bunu duyan Malfoy ve arkadaşları kurt gibi ulumaya başlamıştı bile. Hermione bu sırada Snape'in gülümsediğine yemin edebilirdi ancak kanıtlayamazdı. Harry ve Ron'un yanına gidip teselli edercesine "Boşverin illa ki geri verecek o puanları." dedi ve beraber sınıftan ayrıldılar. Akşam yemeği için buluşup salona geldiler. Her zaman ki gibi tek düze bir şekilde yemeklerini yiyip sırayla odalarına geçtiler.
~
Hermione yatağına uzanmış bugün olanları düşünüyordu. İlk önce Malfoy ve arkadaşları ile karşılaşması geldi aklına. Daha doğrusu Malfoy'un dediği. Artık canı yanmıyordu. Senelerdir ona bu şekilde hitap ediyorlardı ne de olsa. Bazen bir muggle olduğu için kendinden nefret ediyordu. Hemen bu düşünceyi sildi aklından ve "Ben neden kanımdan utanıyorum ki bu benim seçimim değil sonuçta ama bu iğrenç davranışları sergilemek ve bununla gurur duymak onların seçimi. Bırakayım da onlar utansın." diye geçirdi içinden. Ve yavaşça uykunun güzel kollarına kendini teslim etti.
~
Sabah her zaman ki rutinini tekrarlayıp odasından çıktı. Bir gariplik vardı sanki herkes bir köşede bir şeyler hakkında fısıldaşıyordu. Hermione en sonunda dayanamayıp birilerine sormaya karar verdi ve karşısına ilk çıkan gruba "Neler oluyor? Herkes ne hakkında konuşuyor böyle?" dedi ve aldığı cevap karşısında dudaklarından ufak bir "Lanet olsun" fısıltısı duyuldu.
Bölüm sonu. Yeni bölüm bir hafta sonra♡
Bu bölüm yardımları için kemalimyapmiz 'e ithaf edilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret~Dramione
FanfictionHerkes kahvaltı için salonda toplanmıştır. Her şey olması gerektiği gibidir. Hayır. Bir çift göz hariç. O gözler bakmaması gereken birine bakıyordur. Ama bilindiği üzere nefretle. Saniyelik bir bakışla gözler birbirine değer fakat hemen ayrılır. Her...