H10 ~ Het plan

63 6 1
                                    

*POV Niall*

Ik zit samen met de jongens TV te kijken, sinds de vermissing van de meiden zijn we niet zo vrolijk meer als normaal. Ondanks dat we ze nog niet zo lang kende, zijn ze toch belangrijk voor ons geword..... "Hee wacht eens even zap is terug" zeg ik tegen Zayn die de afstandsbediening heeft. Zayn zapt terug en mijn mond hangt open. De vermissing van de meiden is op het nieuws, alleen vertellen de ouders van Nomi hierbij dat ze geld nodig hebben om de meiden vrij te krijgen, alleen hebben ze niet genoeg. Ze hebben tien duizend euro nodig. Ik kijk de jongens een voor een aan, "denken jullie wat ik denk?" Vraag ik aan ze. En ze schreeuwen allemaal dingen door elkaar: "de meiden redden, nieuwe haarspullen kopen, toy story kijken, ETEN!"
"Maar een heeft het goed, jongens... WE GAAN DE MEIDEN REDEEHHHHH!!!
"GOED PLAN" , schreeuwen ze terug.
En zo begon ons plan.......

POV Lennert

We hebben net contact gehad met de ouders van Nomi, hun zijn als eerste aan de beurt. Gelukkig voor hun hebben ze genoeg geld. we hebben met ze afgesproken dat ze, zonder politie, naar de loods op het industrieterrein komen, waar wij op ze zullen wachten, aankomende vrijdag. Ze weten alleen niet dat er een addertje onder het gras zit, MOEHAHAHA...

------
Lezen plzz ;) :

Hooii
Lees dit alsjeblieft even:
Ik begin een klein beetje vast te lopen, ik heb wel een rode draad voor dit boek maar mis toch wat gebeurtenissen die dit boek net even beter maken, dus brand erop los en stuur ze me via een privé berichtjeeee 💙

Degene die het idee heeft wat ik zoek, krijgt een rol in mijn boek ;). Dit kunnen ook meerdere mensen zijn.
Xx

Birthday ~ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu