*POV Nomi*
Het is vandaag zondag. En niet zomaar een zondag, nee, ik ga DE one direction ontmoeten! Gelukkig wel pas om zeven uur want dan heb ik de hele dag om me klaar te maken en te bedenken wat ik aan kan trekken... O NEE! Ik heb niets om aan te trekken, bedenk ik me. Dan maar gaan winkelen. Ik bel mijn beste vriendin Luna op om samen te gaan en dat vind ze een goed idee. Dus ben ik nu op de fiets onderweg naar haar.
*Ding dong* Ik wacht even en zie Luna in de deuropening staan. Zodra ze me ziet begint ze helemaal hyper te doen. "JIJ GAAT GEWOON ONE DIRECTION ONTMOETEN!" roept ze hard. "Jaaaahhhhh" schreew ik terug. "Maar we moeten nu wel gaan hea?" zeg ik daarachteraan. "Ja,is goed even mijn fiets pakken ben zo terug". Ik wacht even en zie haar dan verschijnen met haar fiets. We fietsen naar het winkelcentrum. "Ik ben blij dat hier de winkels ook op zondag open zijn" zeg ik tegen Luna. Luna vind dit ook. Eenmaal aangekomen in het winkelcentrum lopen we allemaal leuke kledingwinkels in, maar we vinden niets leuks. Dan zie ik t perfecte jurkje (zie foto begin hoofdstuk). Ik pas de jurk en hij zit heel mooi. Ik koop hem. En ik en Luna gaan richting mijn huis om me klaar te maken. Als ik mn jurkje aanheb, mn haar mooi gekruld (door Luna ;)) en mijn make-up gedaan heb, is het al bijna zeven uur. Daarom gaat Luna weg. Nog geen vijf minuten later gaat de bel. Ik pak mijn jas, doe mijn schoenen aan, loop naar de deur en doe hem open. Ik zie Niall en Louis in de deuropening staan, de rest zit in de auto. Ik begroet ze en loop met ze mee naar de auto. Er is alleen een probleem: ik pas er niet meer bij, dus ik moest gaan zitten op Niall zijn schoot, niet dat ik dat erg vind hoor ;). We rijden richting Nandos. Gelukkig is er een vlakbij mijn huis.
Als we er zijn doen ik en Niall snel de deur van de auto open en rennen naar de ingang van Nandos.
~~~~~~
(Vote ~ comment? ;) )
xx
JE LEEST
Birthday ~ft. One Direction
FanfictionWat nou als je grootste droom uitkomt? Nou, dat overkomt de 15 jarige Nomi uit Nederland. En toen ging alles verkeerd..... Dit is mijn eerste boek op wattpad, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Alvast veel leesplezier!