*POV Nomi*
Ik wordt wakker met knallende koppijn. Ik kijk om me heen en zie dat ik in een muffe kamer ben die stinkt naar hondenpoep. Ik zie Luna en Chelsey nergens. Dan hoor ik iemand friemelen aan de deur en de deur gaat open. Ik zie een man staan van rond de dertig. hij loopt naar me toe en geeft me een beker met water en een broodje met kaas erop. Ik eet het snel op want ik heb erge honger. Al die tijd was de man stil, nu begint hij met praten. "Je vraagt je vast af waarom je hier bent samen met je vriendinnen, is het niet?" "Ja" antwoord ik. Waarop de man antwoord "Ik vertel je het lekker niet", zegt hij met ene kwaadaardige glimlach op z'n gezicht. "Waarom niet vieze, vuile......" En toen kreeg ik een klap in mijn gezicht tegen mijn slaap. Het laatste wat ik nog hoorde was dat de man zei "Zo praat je dus NIET tegen mij". En toen werd alles voor de tweede keer die dag, zwart.
*POV Lennert
Ik doe de deur achter me dicht. Ik sla mensen niet snel, maar dat meisje, Naomi heet ze dacht ik, of was het Nomi? Ik weet het niet meer, in ieder geval ze ging echt te ver. Ik loop naar de plek wat wij hier de "kantine" noemen, wat eigenlijk gewoon een paar tafels zijn samen met een balie waar je eten kan halen. Ik loop naar de balie en bestel een patatje oorlog, ik hoef niet lang te wachten en wanneer het klaar is loop ik naar de rest van onze groep die al zit bij onze vaste tafel. De groep waar ik bij hoor bestaat voor de rest uit Brandon, Kevin, Dace, Drew en Michiel. We overleggen wat we met de meiden gaan doen die we hebben ontvoerd, uiteindelijk komen we op het idee om naar alle ouders van de meiden een brief te sturen waarin staat dat ze losgeld moeten betalen, doen ze dit niet, dan martelen we ze op video totdat de ouders het geld wel betalen. Wel doen we het niet bij alle meiden tegelijk, maar na elkaar zodat de kans dat we worden opgepakt veel kleiner is.
*POV Moeder van Nomi (Lisan)
Ik heb het er erg moeilijk met de vermissing van Nomi. Ik ben elke dag bezig met folders ophangen en bellen naar mensen of hun haar mogelijk hebben gezien maar te vergeefs, ze is nog miet terecht. ook de ouders van Luna en Chelsey hebben het er erg moeilijk mee. De vader van Nomi komt binnen lopen (John) en legt een brief voor me neer. "wat is dit?" Vraag ik. "Een brief van de ontvoerders van Nomi, Luna en Chelsey.."
------
Hooii, wat vinden jullie tot nu toe van mijn boek? Sorry dat ik een lange tijd niet heb geschreven. eat vinden jullie trouwens prettiger, vaker updates maar dan kleine hoofdstukken of minder updates maar dan hele lange hoofdstukken? Ik ben benieuwd. In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn boek.Love you
Xx
JE LEEST
Birthday ~ft. One Direction
أدب الهواةWat nou als je grootste droom uitkomt? Nou, dat overkomt de 15 jarige Nomi uit Nederland. En toen ging alles verkeerd..... Dit is mijn eerste boek op wattpad, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Alvast veel leesplezier!