*POV Nomi*
Ik kijk hem aan, zijn gezichtsuidrukking verandert. Ik kom erachter dat ik nog niet geantwoord heb, en zeg snel ja en geef hem een knuffel. Niall moet glimlachen.
Ik zie rechts van mij Luna samen met Louis praten, allebij blozend, superschattig. Ik zeg tegen Niall "They're so cute together, shall we help them a little bit?" Niall snapt wat ik bedoel en knikt. Ik stel voor aan iedereen om met zn allen te gaan eten, waar iedereen mee instemt.
We zetten expres Luna en Louis tegenover elkaar.
*POV Louis*
Ze hebben Luna en mij tegenover elkaar gezet, echt superaardig van ze. Maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken met haar. Ik vind haar leuk, en heb kriebels in m'n buik als ik haar zie, maar ik ken haar pas net. De ober van het restaurant komt en ik bestel voor mezelf, Luna weet niet zo goed wat ze wilt hebben dus ik help haar een beetje. Niall en Nomi bestellen weer is super veel zie ik. Ik vind het super voor Niall dat hij eindelijk een vrouwlijke versie van zichzelf gevonden heeft. Ons eten komt en iedereen begint mer eten. Ik wil net een gesprek beginnen met Luna als er oppeens heel hard gebonkt word op allerlei ramen we zien mensen in donkere pakken, we rennen allemaal naar buiten en bellen ondertussen iemand die ons komt ophalen zo snel mogelijk. We worden naar het hotel gebracht en we gaan naar onze kamer en kijken het nieuws. Het bleek dat we net optijd daar weg waren want het was een overval. En de mensen die daar waren hebben mensen verwond. Iedereen kijkt met open mond naar het nieuws.
*POV iemand*
Jammer, ze waren net optijd weg. Hopelijk heb ik de volgende keer meer geluk. Mhahhaah...
~~~~~~~~
Heeyy moppies,
Vinden jullie mijn boek tot nu toe leuk? ;) Tips altijd welkom.
()Vote, comment, follow?)
xx
JE LEEST
Birthday ~ft. One Direction
FanficWat nou als je grootste droom uitkomt? Nou, dat overkomt de 15 jarige Nomi uit Nederland. En toen ging alles verkeerd..... Dit is mijn eerste boek op wattpad, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Alvast veel leesplezier!