*POV Nomi*
Niall en ik gaan aan een tafel zitten. we pakken mes en vork en gaan op de tafel bonken. Dan komen de jongens binnen.' I WANT FOOD! COME TO DADDY' schreeuwt Niall. Ik schiet in de lach. De rest van de jongens komen ook aan de tafel zitten. Ik zit naast Niall en Louis, en tegen over mij zit Harry. De ober komt onze bestelling opnemen. Niall besteld de halve kaart, en de rest gewoon genoeg. Ik weet niet wat ik moet nemen. 'Do you want me to choose something for you?' Vraagt Niall. 'Yes, that's oke' antwoord ik. Niall besteld precies hetzelfde voor mij als wat hij heeft.
De ober komt aangelopen met een karretje met ons eten er op. Het is mega veel. Als alles op tafel staat begin ik met eten. IK BEN IN DE ZEVENDE HEMEL! Alles is vet lekker! Als ik klaar ben kijk ik om me heen. Niall is nog niet klaar en de rest kijken mij bewonderend aan. 'What? Never saw a girl who eats as much as Niall?' Vraag ik. 'No, and you are faster than him as well!' 'And you are very tin!' Zegt Zayn. Ik kijk hun ongelovig aan. 'The're right' zegt Niall.
Als iedereen klaar is vraagt Liam aan mij en de rest of we nog naar de kermis willen, die hij op de heenweg naar Nandos gezien heeft. Iedereen stemt in. Louis loopt naar de kassa en betaald het eten. We lopen naar buiten naar de auto. Onderweg naar de auto bedank ik Louis voor het betalen. Als we in de auto zitten, zit ik weer op Nial zijn schoot. Tijdens het auto rijden doen we 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' het is geniaal. Toen ik aan de beurt was, zei ik blauw en het waren Niall zijn ogen. Het duurde heel lang voordat ze het geraden hadden, maar toen ze dat eenmaal gedaan hadden werden ik en Niall allebij helemaal rood. Waar de rest dan allemaal grapjes over gingen maken.
~~~~~~~~
(Vote ~ comment ;) )
xx
JE LEEST
Birthday ~ft. One Direction
FanfictionWat nou als je grootste droom uitkomt? Nou, dat overkomt de 15 jarige Nomi uit Nederland. En toen ging alles verkeerd..... Dit is mijn eerste boek op wattpad, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Alvast veel leesplezier!