H6 ~ One week

57 7 0
                                    

~ Tijdsprong 2 maanden ~

*POV Nomi*

Nog een week en dan ben ik EINDELIJK JARIG, EINDELIJK 16!!!!! WHOOPWHOOPPP!!! Sorry ik liet me even gaan. Ik heb de afgelopen tijd heel veel geskypt en gewhatsappt met Niall en de rest van One direction. Het meest toch wel met Niall. Elke keer als ik hem zie krijg ik vlinders in mijn buik. Ik heb zo'n zin in m'n verjaardag. Dan zie ik ze weer na ruim twee maanden. Ik heb heel veel mensen uitgenodigd. Ook Luna, die er heel veel zin in heeft want ze heeft een crush op Louis. Dus dat wordt wat!

Ik en Luna gaan vandaag shoppen voor mijn verjaardag. Ik wacht nu op haar, maar ze is al vijf minuten te laat. Ik zie haar al aankomen en zwaai naar haar. 'Lekker laat' zeg ik. 'Sorry, ik liet me drinken vallen en dat moest ik opruimen.' Antwoord ze. We gaan eerst wat winkeltjes in om een jurkje te scoren, dat is bij ons allebij gelukt. Nu alleen nog schoenen. Toen zag ik een klein nieuw winkeltje met allerlei leuke schoenen. Ik zei dat tegen Luna en we liepen het winkeltje in. We zagen allebij leuke schoenen. Die we ook kochten. Nu we alles hebben gekocht gaan we nog even lekker eten bij een restaurantje. We zitten naast een groepje van 5 jongens. Ze staren ons al aan sinds we hier net zijn komen zitten. Echt creepy. Een van hun staat op en vraagt: 'Maybe this is a weird question, but is your name Nomi?' 'Yes??.... antwoord ik. Hij kijkt mij verbaasd aan, hij geeft me een knuffel. Ik druk de jongen snel weg en vraag: 'Why do you give me a hug?' 'Because I'm Niall from One direction and I like you very much.' Floept hij eruit. Nu ben ik degene die hem met grote ogen aankijkt. 'Yeah, sure. And I'm Santa Claus' zeg ik dan. De jongen roept de andere jongens en met z'n alle doen ze hun vermomming af die bestaat uit een pet, zonnenbril en een sjaal. Mijn ogen worden groot en ik geef ze allemaal een knuffel. 'Do you really like me very much?' Vraag ik aan Niall. 'Yes, I like you since the moment I met you. Would you be my girlfriend?' Vraagt Nial.

~~~~~~~

(Vote ~ comment ;) )

xx

Birthday ~ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu