H20 ~ het ziekenhuis

30 3 1
                                    

*POV Nomi*

Mijn mond hangt open, het hele ziekenhuis is omsingeld. Voor wat, of misschien beter, wie staan hun hier?

Nog geen minuut nadat ik dit dacht, komen al die mensen die zich hadden omsingeld om het ziekenhuis, naar ons toe gerend. Iedereen staat om mij en Niall heen. Ik voel me licht worden in m'n hoofd. Het is teveel druk in een keer. Mijn lichaam begon te bonken, ik hoorde piepjes in m'n oren en toen werd alles zwart...

*POV Niall*

En natuurlijk waren al die mensen die om het gebouw er voor ons, one direction, omdat wij Luna en Chelsey kennen, en ze zo mogelijk nog sappige details van het verhaal kunnen meekrijgen.
Het is ook altijd hetzelfde liedje.
Ze kwamen op ons af, en vanaf toen leek alles in slow motion te gaan: Nomi werd helemaal wit en viel flauw, de media en andere mensen doken erop af, ik gilde, artsen kwamen naar buiten en namen haar mee. Nog helemaal beduusd stond ik buiten, toen er een verpleegkundige naar buiten kwam en zei: "Meneer Horan, komt u mee? Nomi is binnen en ik neem aan dat u naar haar toe wilt?". Ik knikte en liep achter haar aan.

--------
Hooii
Sorry dat er een tijdje geen hoofdstukje is geweest, was een tijdje inspiratieloos voor dit boek, maar door leuke ideeën die mij verteld zijn zit ik weer bomvol! :)
Comments, follow, votes altijd welkom ;)
Xx

Birthday ~ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu