H8 ~ My birthday

66 6 1
                                    

*POV Nomi*

Het is eindelijk mijn verjaardag, ik ben nu 16. Hier heb ik zo lang op gewacht. Vanavond en vannacht vier ik mijn verjaardag met een heleboel vrienden, van school en sporten. One Direction komt ook. De bel gaat, ik loop naar beneden en doe open. Het is Luna en haar tweelingzus Chelsey. "Wow, Luna, je haar, vet gaaf! Zeg ik tegen Luna. ze heeft van nature rood- oranje haar, ze heeft er nu een soort van rode dip-dye aan de onderkant. Luna en Chelsey lopen naar binnen. Ze gaan me helpen met de voorbereidingen voor het feest. We beginnen met slingers en ballonnen, en hangen die mooi op. ook maken we de tafel, waar later eten en drinken op zal gaan staan, klaar. Als we daarmee klaar zijn gaan we met z'n drieën naar mijn slaapkamer. we leggen onze kleren voor het feest klaar op het bed. Ik ben best wel goed in make-up aanbrengen dus ik maak Luna en Chelsey ook op voor het feest. Luna is weer heel goed in mensen hun haar doen, dus die doet ons haar. Chelsey is heel goed met kleding en dat soort dingen dus die helpt met het uitzoeken van de beste accessoires. Als we klaar zijn met onze haar, make up en kleding lopen we naar beneden. Over een half uurtje begint het feest.
Opeens gaat de bel, ik frons, want we hadden rond dit tijdstip nog niemand verwacht. Ik loop naar de deur en ik open het. Voor de deur staan 5 a 6 mannen in zwarte kleding. Snel wil ik de deur dicht doen, maar de voorste persoon zet een voet tussen de deur en hij rukt de deur open. we worden opgetild en ik probeer tegen te werken, Luna en Chelsey ook, maar de mannen zijn te sterk en gooien ons in een zwart busje met gecamoufleerde ramen. Dan zie ik dat we wegrijden, maar daarna wordt alles zwart.

~
*POV Niall*

Ik en de jongens hadden bedacht dat het beter was als we er iets eerder heen gingen. Dus we gingen over vijf minuten vetrekken. "Zayn opschieten!" Roep ik naar boven. we zijn allemaal klaar behalve hij. Vijf minuten daarna komt hij dan eindelijk naar beneden. we kunnen vertrekken. we rijden in twee auto's ik samen met Louis en Liam in de ene en Harry en Zayn in de andere. Als we er zijn lopen we richting de deur en bellen aan. Er doet niemand open. na vijf minuten staan wachten en aanbellen geven we het op. Louis komt met het idee een sleutel aan de buren te vragen en kijken of alles wel in orde is. Gelukkig heeft Nomi aardige buren en kunnen we met de sleutel naar binnen. Het is in de gang een puinhoop, er ligt van alles op de grond. We doorzoeken het hele huis, maar we vinden Nomi nergens. Dan belt Liam het alarmnummer. Binnen 10 minuten staan ze op de stoep. We zien mensen aankomen voor het feest, we melden dat Nomi er niet is, en mogelijk ontvoerd is. De mensen bellen gelijk andere mensen om te vertellen dat het feest is afgelast. Een meisje verteld ons dat ze wist dat er nog twee meisjes bij haar waren, zodat ze zich met z'n drieën konden voorbereiden. Daarna lopen de feestgangers weg. En wij gaan praten met de politie....

~~~~~<<
Heeyyy,
Zoals jullie mogelijk merken ben ik weer aan het updaten, ik heb weer een telefoon. Dus vanaf nu kun je weer veel updates verwachten ;). Tips zijn altijd welkom. Ook zou ik het leuk vinden als jullie comments achterlaten zodat ik weet dat jullie mijn boek leuk vinden. 💜

Xx

Birthday ~ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu