-Yorum yapın üzülüyorum 😩🥺💞
🌺BÖLÜM ŞARKISI: FLAWLESS🌺
_______________________________________Ayak ucumdaki theo ya ellerimle uzanıp mükemmel olan yüzüne baktım kırmızı dudakları en ilgimi çekendi sanki bir tablo gibi uyuyordu, sana dokunabilir miyim diye sordum kısık bir sesle sanki cevap vericekmiş gibi hissediyordum mutluydu sanırım güzel bir rüya görüyordu yanına yaklaşıp güzel yanaklarında gezdirdim parmaklarımı uyansa ne açıklama yapıcaktım ona ne diyicektim hiçbir fikrim yoktu.
Sessiz ve gözü kapalı bir biçimde birşey söyledi theo uykusunda konuşuyordu aynı bebek gibiydi
Liam}
İkimizdik sanki dünya durmuştu, koltuktan kalkıp yanına çöktüm ona yaklaştım öpmek istiyordum onu yoksa masonın dediği gerçek mi olmuştu aşık mı olmuştum onaYOK ARTIK!?!?!? diye bağırdım, içimden söyliyiceğim şeyi bağırınca theo gözlerini açmıştı ve theonun konuşmasına izin bile vermeden ona bir tokat attım herşey çok ani olmuştu theo koltukta dikildi bende çömeldiğim yerden ayağa kalktım.
LİAM BU NEYDİ ŞİMDİ
NİYE TOKAT ATTIN????Bana kızgın görünmüyordu daha çok şaşırmış sebebini öğrenmeye çalışıyordu.
Ş-şey yüzünde kocaman bir b-böcek vardı ondan vurdum.
Liam böcek fobin falan mı var? Ağaçtada böcek var diye kaçmıştın.
Haklıydı, nedir bu böceklere çektirdiğim benim
E-EVET VAR sesim biraz fazla çıkmıştı.
Liam bağırmayı kesermisin niye böylesin bir sorun mu var hasta mısın?
Dediklerini arka arkaya söylemişti sanki endişeliydi benim için endişeleniyordu ve devam etti.
Sana dokunabilir miyim?
Ateş, a-ateşin var mı diye bakıcam.Ateşim olmadığını bildiğim halde izin vermiştim bana dokunmasına yanına oturmuştum elini önce anlıma sonra yanağıma koydu ve ateşim olmasada, ben cayır cayır yanıyordum o bana dokununca böyle olmuştu ve konuşmaya başladı elini yavaşça çekerken ela ya kayan gözleriyle bana baktı.
Birşeyin yok iyisin sorun ne?
Şuan tek istediğim şey yumaşacık ellerini tutmaktı ama olmadı kapı çaldı ve kapıyı açmaya giderken theo da tekli koltukta sızmış remusa döndü saçları dağınık, salyası akıyordu yorgun gözüküyordu ve kapıyı açtım karşımda scott duruyordu ve bağırdım istemsizce olsada o burdaydı.
SCOTT!?! TANRIM BURDASIN, BURDASIN SENİ GÖRDÜĞÜME ÇOK SEVİNDİM İNANMIYORUM!!!
Burdasın kelimesinde sonra scott sıkıca bana sarılmıştı biliyorsunuz alfa beta ilişkisi baba oğul ilişkisi gibidir.
Oh liam burayı ve seni çok özledim hadi içeri geçelim, dedi scott.
Scott içeri girdiğinde merhaba dedi theo ya ve o kadar uzak değilmiş dedi ben şaşkınca bu ikiliye bakarken scott cevapladı
Theo bir yarım saat önce bana konum attı senin burda olduğunu söyledi senin telefonun çaldığını duymuş ve telefonunda benim aradığımı görünce-
Sözünü kesip devam ettim,
Sana mesaj attı.
Ve düşünmeye başladım yarım saat önce uyanıksa ve scott ın geliceğini biliyorsa niye uyusun
TANRIM YOKSA UYANIK MIYDI!?!?! Bu düşünce ile içim içimi yerken theo arada bana bakıp sırıtıyordu gözleri o kadar güzeldi ki ve remus kükredi
Evet resmen kükredi aslında horladı ama çok büyük bir ses çıktığı için öyle dedim.kurt adamlarla dolu bir kitapta bu yanlış anlaşılabilir liam şimdi sus KWÖSMJDKSLSÖ herneyse
Theo arkadaşına bakıp 32 diş sırıttı saçı önüne gelirken bu gülüş bana kış günü örtülen bir battaniye ,yazın yenilen dondurma, ilkbaharda açan çiçek, sonbaharda yağan yağmurdan sonra kokan toprak gibi gelmişti.
Kararımı vermiştim, b-ben theo ya aşıktım bunu başka bir açıklaması yoktu, nefesimi kesiyordu ona bakınca sanki parlıyordu ve en önemlisi kalbim hızlanıyor ve midemde kelebekler oluşuyordu onun tek kusuru kusursuz olmasıydı ama beni asla sevmezdi.
_______________________________________
Evettt umarım beğenmişsinizdir ve sonda en sevdiğim gurubun şarkısına da gönderme yaptığıma göre
SEE YOUUUU 💞🌺❤️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy}
Novela Juvenil:) Ona dokunmak bile yeterken şimdi onu öpüyor ve karşılık alıyordu yumuşak, hafif tuzlu dudaklar mükemmeldi liamın dudakları uzun zamandır istediği tek şeydi şimdi ise sahibiydi...꧂ ❤︎Kafama göre yazıcam çokta şey yapmamak lazım ☞︎︎︎"Yazım kurallar...