☾︎18☽︎ End Game ❤️ Final

300 22 36
                                    

Öncelikle yukarıda ki çalan şarkıyı açmanızı istiyorum, bu bizim son oyunumuz sizi seviyorum ve sizi kitapsız bırakmıyıcam ilk kitabımın sonu değişik bir hismiş...

Şarkıyı açın heee, açtıysanız yazın👉🏻

(Bu arada sonda bahçe var bir bakın)
_______________________________________

Isaac ve scott:

Scott, ısaac'in boynunu öperken inliyordu ısaac ve daha çok sürtüyordu kendisini scott'a, scott ısaac'in boynundan ayrılıp dudaklarını öpmeye başladı tekrardan, bu ortam lydia'nın içerden koşarak gelmesi ile bozuldu, öksürüp hızlıca kucağından indi çocuğun, scott hızlıca ayağa kalktı lydia çok telaşlaydı ve bağırıyordu onlara doğru gitmiyordu ormana gidiyordu ve kulaklarını iki eli ile kapatmıştı theo'da aynı şekilde geldi ormandan kulakları kapalıydı, theo "Bu seste ne?" diye bağırdığında lydia "Bilmiyorum, bilmiyorum" diye yanıtladı.

Theo ve lydia sonunda kulaklarını bıraktıkları zaman kulaklarından kan akıyordu theo'nun yarasının iyileşmesini bekledi scott ve diğerleri, iyileşmediği zaman liam cebinde ki kumaş parçası ile theo'nun kanayan kulağını sildi theo endişeli bakan sevgilisine gülümsedi ve liam'ın elini tutarak kendi eline zincirledi artık kenetlenmişlerdi.

Ormana gidip neler olduğuna bakmalıyız dedi Scott. Herkes guruplar halinde dağılırken ısaac koşarak uzaklaşmaya başlamıştı ve arkasından nereye gittiğini soran scott'a ise hemen geliceğini onların gitmesi gerektiğini söylemişti.

Bel ve cho ormanın sağ üstünü ararken, lydia, scott ve malia sol altı arıyorlardı, liam ve theo ise sağ altı ararken, derek ve stiles ise sol üstü arıyorlardı bu dört yolda ortaya çıkıyordu hatta bu ormana kesişen yollar derdi beacon hills'deki herkes. (salla tutarsa amk)

Liam ve theo :

"Theo."

Ne oldu bebeğim?

"Bana zör verir misin?"

Ne konu da?

"Ne olursa olsun birbirimiz için ölmek yok tamam mı?"(paralel evren)

Theo gülümsedi, bu o gülümsemeydi işte sen ne dersen de ben senin için ölürüm gülümsemesi aynı asansörde ki gibi.

"Theo... Lütfen... Yapma."

Liam, seni seviyorum.

Liam anında kollarını sardı büyük bedene ve küçük bedeni kaybolmuştu adeta.

Seni seviyorum...theo

Derek ve stiles:

"Çok tehlikeli bence gelmemeliydin, dedi derek soğukça."

Yıllardır bunun gibi yüzlercesi ile karşı karşıya kaldık derek ama bak burdayız, dedi stiles.

"Biliyorum ama..."

Farketmez hem biri ölücekse lydia bunu hissederdi değil mi?

"Bilmiyorum bazen çalışmayabilir değil mi? "

*Stiles yutkundum Derek haklıydı.*

"Hey- bunlar sadece varsayım kimse ölmek zorunda değil."

THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin