☾︎13☽︎ Sevgilim🧡

336 24 10
                                    

Bunlar son iyi günleriniz HAHAHA (kötü kahkaha) planlarım var sizin için

:)Anlam bozukluğu varsa söyleyin çünkü kontrol etmedim:)

Bu şarkı 🛐💞
_______________________________________
* Bir saat sonra*

Liam gözlerini açtı theo ona bakıyordu*

Ne yapıyorsun?

Seni izliyorum sevgilim.

Sevgilim mi?

Değil misin?

Sanırım öyleyim, dedi liam çekingen bir biçimde.

*theo sırıttı*

Acıktın mı artık aşağı inelim mi, dedi liam'ın saçını okşarken.

Olur inelim, dedi liam yataktan kalkarken.

~~~~~~
Aşağı indiklerinde scott lydia malia ve derek ciddi birşey konuşuyormuş gibi görünüyordu stiles ve ısaac yoktu liam scott'ların yanına gitti ve oturup "Günaydın" dedi neşeli neşeli masadaki herkesde aynı tepkiyi verip konuşmaya devam ettiler, theo ise su almak için mutfağa gitti ısaac ve stiles ordaydı yemek hazırlıyorlardı ısaac theo'nun ona yardım etmesini istedi.

~~~~~~~~~~
Hemen o özel kurtu bulmak için çalışmalara başlamalıyız, dedi scott.

Peki nerden bulucaz, diye sordu malia.

Derek cevap verdi öldürülürse kanı mor akarmış çünkü bu aşk taşı mor renkteymiş.

Yani bu kurtu bulmak için diğerlerini öldürmeli miyiz, diye sordu lydia korkuyla.

O zaman aynı Monroe gibi olmaz mıyız, diye sordu liam.

Bir efsane var ama ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum bu kurt herkesden farklıymış zamanla zor şeyler yaşamış ve sonunda özgürlüğe erebilmiş ve vücudunda sadece ona aşık kişinin hissedebileceği ve görebileceği bir işaret varmış,dedi derek.

Çok şey gördük ama bu en duygusalı sanki, dedi lydia.

Liam evet dermiş gibi kafa salladı.

Yani dünyanın her yerindeki kurtlara haber verip vücudunda sadece aşık olan kurtların görebileceği bir yara izi varmı diye mi sorucaz ,dedi malia yüzünde yorgun ve küçümser bir ifade vardı.

Sanırım evet ,dedi lydia.

Tanrım bu çok zor olucak, dedi malia.

Evet öyle olucak ama öldürmekten iyidir dedi scott.

Peki monroe'yi ne yapıcaz, diye sordu içerden gelen ısaac.

Scott onu görünce gülümsedi ve "Bilmiyorum" diye cevap verdi.

Liam bir anda aklına bir fikir gelmiş gibi heycanlandı ve hızlıca konuşmaya başladı aynı anda içerden gelen theo onun yanına oturdu liam onu görünce kafasını bir iki saniyeliğine sevgilisine çevirip sonra konuşmaya başladı.

Bakın bu kadın zaten detayları bilmiyor öyle değil mi çoğu şeyi theo'dan öğrendi yani biz ortaya bir haber atsak ve onun dikkatini dağıtsak o başka işler ile uğraşırken kurtları öldürmez, y-yani sanırım.

THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin