☾︎6☽︎ Herşeyini Seviyorum💜

548 24 43
                                    

Merhabaaaaaa!!!❤️😗

🎶BÖLÜM ŞARKISI:
☀️IF U SEEK AMY🌈
_______________________________________

LİAM KAFANI EĞ!

diye bağırıp yanıma koşan theo ya baktım çok endişeliydi scott yerde yatıyordu remus silah seslerinden uyanmış koltuğun arkasında bize ateş edenlere küfürler ediyordu theo yanıma gelip beni oturduğum koltuktan çekerek beni mutfağa sürükledi siyah ve beyaz olan salon ile birleşik mutfağa girip tezgah'ın arkasına saklandık theo önüme geçip yanaklarımı ellerinin arasına aldı.

LİAM, LİAM BANA BAK
İYİSİN DEĞİL Mİ?

BİRŞEYİN VARMI?

LİAM KONUŞ BENİMLE!!!

İYİYİM, diyebildim sadece çok korkmuştu yani öyle gözüküyordu.

SANA BİRŞEY OLUCAK DİYE KORKTU- YANİ SİZE Y-YANİ REMUS SCOTT VE SEN YANİ HERNEYSE

*silah sesleri azalırken*

Şaşırmıştım benim için korkmuştu şimdi şaşıracağım başka bir haraket yaptı ve kafamı onun omzuna koydu kafasını saçlarıma koymuştu sanırım saçlarımı kokluyordu, kıpkırmızı olmuş yüzümle geri çekildim ve ayağa kalkıp onu da kaldırdım scott bize bakıyordu remus küfürler etmeye devam ediyordu

SİZİ LANET OLASI OROSPU ÇOCUKLARI SİKİKLER KAÇIN TABİ KAÇIN SIKIN SIKIN KAÇIN BEN SİZİ SİKİP SİKİP KAÇICAM LANET OLSUN!!!!

*sonra bir nefes verdi sinirli gözüküyordu ayağa kalkıp theo nun yakalarını tuttu,

LANET OLSUN THEO BU NEYDİ!?

Remus dur sakin ol hiçbirşey yok scott sana herşeyi anlatıcak, demişti.

Pası scott a atmıştı scott pencere kenarında duran kişi olduğu için birkaç cam girmişti vücuduna

Theo ben ve liam belalı insanlarız bizden uzak durmalısın bizim bir sü- çetemiz var onlara karşılık gelen av-  insanlar var onlar bizi ö-öldürmek istiyorlar bize katılırsan senide öldürürler ondan dolayı burdan gitmelisin.

arada takılarak söylediği bu cümle remusu korkutmuştu

Theo üzgün görünüyordu çünkü sanırım tek arkadaşını kaybediyordu

DEĞİL Mİ THEO!?

E-evet

Remus kapıdan çıkarken theo nun yüzü düşmüştü onu böyle görmek istemiyordum, kapıya bakan theonun omzuna elimi koydum bakışları bana döndüğü anda elimi çekmek istedim ve çekerken elimi tuttu ve scott konuşmaya başlıyınca bıraktı ben elimin yandığını hissediyordum.

Theo biraz konuşalım mı?

Tamam dedi ve ben odadan çıktım merak ediyordum ne diyicekti ona theo sürekli çok meraklı olduğumu söylüyordu belki de haklıdır.

Theo bugün liam senin yanında mı kalsa ayrılmak iyi bir fikir değil ben sürü ile iletişime geçmeye çalışıcam birşey olursa ararsın, dedi scott.

Ve kapıdan çıkarken kapının yanında duran beni görmemisi için kapı hizasındaki odaya girdim ne odası olduğunu bilmiyordum arkamı döndüğümde güzel bir oda buldum çok güzel camları olan mavi renkte bir yatak onun çaprazında bir piyano vardı piyanonun tam hizasında bir giyinme odası vardı içerden theo nun kıyafetlerini görebiliyordum içeri girdim ve ayağıma bir kutu takıldı siyah normal bir kutuydu evet biliyorum bu yaptığım yanlıştı ama kendimi durduramıyordum ve kutuyu açmak için yere oturdum içinde bir defter ve kirli bir tişört başka birşey yoktu kirli tişört  baktığımda bu tişörtü tanıdım bu theo ile birlikte savaştığımız gün giydiği şeydi ve bir de bir defter vardı içini açtım ve ilk sayfasında günlük yazıyordu bu theo nun günlüğü müydü theo günlük tutar mıydı ve dışımdan sessiz bir biçimde konuştum.

THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin