Selam lütfen yorum yazın biraz morelim bozuk gülmek istiyorum
🤙☹️
_______________________________________
Sabah*Theo uyanır ve banyo'ya girer çıktığında ise liam uyanmış yatakta uzanırken görür gözünü ovuşturuyordur theo onun bu görünümüne gülümser ve yanına oturur.
Günaydın.
B-ben daha uyanmadım der liam ve örtüyü üzerine çekip arkasını döner.{Canım döner çekti🌯}
*Theo gülümser ve bir elini liam'ın üzerine çektiği örtüye atarak uzanıp kulağının ordaki saçları öper*
Hadi kalk daha temizleniceksin ben aşağı iniyorum der kalkmaya çalışırken.
Gitme sarıl bana.
Olmaz aşağı iniyorum ben.
Öp öyle git.
*Cringe bir fikir ama güzel yerlere bağlanıcak*Theo gülümser ve yaklaşır liam'ın kırmızı dudaklarına ve öpmeye başlar dudaklarını, ayrıldıklarında liam tekrar öpmeye başlar, theo'nun kulağının arkasındaki saçları ellerine dolar, liam dokunduğu anda eli yanar ve dudaklarını ayırır theo ona garip bir şekilde bakarken liam yavaşça theo'nun kafasını çevirir ve orda sonsuzluk işaretine benzer birşey olduğunu fark eder liam şoka girerken hemen yataktan kalkar ve kendini tuvalete kapatır ve derek'in söyledikleri aklına dolarken theo kapıyı tıklatır yavaşça, endişeli olsada çok sıkmamak istedi küçüğünü theo.
"Şoka değil bim'e gir 👁️👄👁️ hahaha"
Liam bir sorun mu var?
H-ayır, hayır yok sen in ben yıkanıp gelicem tamam mı dedi aceleyle.
Tamam birşey olursa seslen olur mu?
Tamam.
~~~~~~~~~~~~~~
Liam hızla yıkanıp aşağı iner ve scott malia ve derek koltukta oturuyor theo ise ortalıkta gözükmüyordur liam yavaşça scott'ın yanına gidip "Biraz konuşalım mı?" diye sorar scott "tamam" der gibi kafa sallayıp bahçeye çıkarlar.Liam üzüntü heycan ve şaşkınlığın yarattığı şey ile konuşmaya başlar.
Scott kurt'u buldum sanırım.
Ne?
Nasıl?
Kim?Ama sanırım dedim.
Tamam, kim onu söyle?
Theo-
Theo mu?
Peki sen nasıl anladın yani aşık- ow anladım peki bana niye söylemedin?
Söyliyicektik.
Nasıl anladın?
Sol kulağının arkasında saçlarının arasında küçük bir sonsuzluk işareti var onun bir Chimera olduğunu biliyorum ama- yani aslında bir dövmede olabilir sende bakar mısın yani onu sevmediğin için görmezsin yani derek öyle demişti değil mi, dedi liam endişeli bir biçimde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy}
Teen Fiction:) Ona dokunmak bile yeterken şimdi onu öpüyor ve karşılık alıyordu yumuşak, hafif tuzlu dudaklar mükemmeldi liamın dudakları uzun zamandır istediği tek şeydi şimdi ise sahibiydi...꧂ ❤︎Kafama göre yazıcam çokta şey yapmamak lazım ☞︎︎︎"Yazım kurallar...