☾︎9☽︎ First Kiss❤️

540 35 28
                                    

Çok güzel bölüm olucak hissediyorum ✨🥵🛐

💞BÖLÜM ŞARKISI:GİRLS💞

Canım girl in red dinlemek çekti ondan bölüm şarkısı girls sizde dinleyin 🖐️😽
_______________________________________

Uzun bir yolculuktan sonra ısaac ve theo scott ın attığı konuma geldiler ısaac arabayı sürüyordu theo'da arabanın ön camdan bakıp gülümsüyordu tahtadan harika bir eve gelmişlerdi...

Isaac mükemmel burası

Theo onuncu söyleyişin anladım hem daha içini görücez.

Tamam,
ısaac ordakiler bizimkiler mi?
*haraket eden arabanın kapısını açarken*

Bekle bir park ediyim!!!
*bir ses duyulur*

THEO İYİ MİSİN!?!

Lanet olsun!
İyiyim.

*theo arabadan düşüp altlarındaki sulu çamura çakılmıştır*

Liam theo nun yanına koşarak gelir ama kahkaha atıyordur theo nun her yeri çamurla kaplıdır.

Theo iyi misin?
*theo nun kolundan tutar elleri çamur olmuştur*

İyi gibi mi gözüküyorum?

Hala taş gibisinde herneyse bunu sana söyleyip egonu kabartmanı izleyemem.
*içinden*
İyisin, iyisin gel hadi.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Herkes eve girer scott eve girerken telefon konuşuyordur ısaac de bavulları taşıyordur scott sabahtan beri kiminle konuşuyor ki sürekli birilerini arıyor, dedi ısaac içinden.

Theo üstündeki çamurlar ile birlikte liamı takip ediyordur.

Liam biraz hızlı git halime bak canavar gibiyim.

Liam ona döndüğünde gülümsemesi yüzüne yayılmıştı.

Liam gülmen hoşuma gidiyor ama şu halime bak!

Tamam tamam bizim odamız yukarda orda bir banyo var.

Bizim?

Herkes odalarda iki kişi
kalıcak sen ve ben kalıcaz

Burası!

*Sırıtarak*
Tamam o zaman girelim "odamıza"
Kapıyı açtıklarında çok güzel ferah bir oda vardı liam beğenmiş gibi duruyordu onun arkasındaki theo ise odaya bakmıyordu çünkü odaya giren güneş ışığından dolayı liam ın yan profili bir güneş gibi parlıyordu gözlerini liam ın üzerinden çekmeliydi ve banyo olarak tahmin ettiği yere doğru yürümeye başladı.

Liam, ısaac birazdan bavulları getirir kırmızı olan benim onu alır mısın?

Ne demek paşam sizin bavulunuzu odaya almak benim için bir onur bir şeref.

Ya bir dalga geçmesen ölürsün.

Tamam, tamam alırım.

THİAM ♡'・ᴗ・'♡ {boy×boy} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin